אא

PRIMA VERA: המלון החדש של רשת מלונות פרימה בירושלים

הרשת, שרכשה לאחרונה את המלון ההיסטורי "מגדל ירושלים", בעלות של כ-90 מיליון ש"ח, משיקה בימים אלו את המלון, בן 120 החדרים, תחת השם החדש במסגרת השקה שקטה לאור המצב

צילום: איציק שוקל צילום: איציק שוקל

רשת מלונות פרימה מרחיבה ומחזקת את פעילותה עם רכישת מלון חדש וחמישי של הרשת בירושלים תחת השם PRIMA VERA.

הרשת, שרכשה לאחרונה את המלון ההיסטורי "מגדל ירושלים", השוכן ברח' הלל במרכז העיר, בעלות של כ-90 מיליון ש"ח, משיקה בימים אלו את המלון בן 120 החדרים, תחת השם החדש במסגרת השקה שקטה לאור המצב.

המלון מארח כיום עשרות משפחות מפונות מרחבי הארץ, כשלאחר המלחמה רשת מלונות פרימה תשקיע עוד כ-30 מיליון שקל בחידוש ושדרוג החדרים ולובי המלון. 

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "גם בתקופה מורכבת זו אנו מאמינים כי התיירות עוד תחזור לירושלים. המלון החדש מעניק לרשת אחיזה משמעותית במרכז העיר נוכח מיקומו האסטרטגי, ברח' הלל, הסמוך למקומות הבילוי, המסעדות, מדרחוב בן יהודה ושאר האטרקציות המעניינות ביותר בעיר. רכישת המלון, החמישי במספר בירושלים, נעשה כחלק מהראייה האסטרטגית של הרשת את העתיד בשנים הקרובות בעיר, עם המשך התחזקות התיירות, כמו גם בראייה אסטרטגית ארוכת טווח של התרחבות הרשת בארץ ובחו"ל בכלל ובמרכז אירופה בפרט. אנו נחל בביצוע עבודות החידוש והשדרוג של המלון עם סיום המלחמה, במספר שלבים, במשך שנתיים".

המלון ממוקם במיקום אסטרטגי במרכז העיר ברחוב הלל הסמוך למקומות בילוי ואטרקציות תיירותיות. הבנין בן 17 הקומות הינו רב הקומות הראשון בירושלים וכולל שני אגפים נפרדים, האחד משמש כמלון, בעוד השני משמש למשרדים, בשתי הקומות הראשונות, בכל אגף, קיימות חנויות מסחר, המלון כולל חניון תת קרקעי.

בעסקה יוצגו רשת מלונות פרימה ע"י עו"ד אלעד סטופל ועו"ד צביקה דורות ממשרד הרטבי בורנשטיין בסון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פרימה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: