אא

החטיבה הטכנית של קבוצת לופטהנזה משיקה את תוכנית הצמיחה "Ambition 2030"

Lufthansa Technik היא החברה המובילה בעולם לשירות מטוסים – MRO (תחזוקה, תיקון, שיפוץ), והניבה אשתקד הכנסות של 5.6 מיליארד אירו עם כ-22,000 עובדים ברחבי העולם

צילום: לופטהנזה טכניק צילום: לופטהנזה טכניק

 

"Ambition 2030" – חברת 'לופטהנזה טכניק', החטיבה הטכנית של קבוצת לופטהנזה, משיקה תוכנית צמיחה שאפתנית במטרה להרחיב עוד יותר את מעמדה הגלובלי כמובילה בתמיכה הטכנית של ציי מטוסים. החברה צופה עלייה לטווח ארוך בביקוש לשירותי תיקון ושיפוץ ואף תחזוקה שוטפת, במיוחד בתחום המנועים.

מטה Lufthansa Technik ממוקם בהמבורג והיא החברה המובילה בעולם של שירותי MRO (תחזוקה, תיקון, שיפוץ) למטוסים. כ-4,500 מטוסים מסחריים נמצאים כעת בחוזה עבודה של החברה, כאחד מכל 5 מטוסים מסחריים בעולם

תוכנית "אמביציה 2030" מתכננת השקעות גדולות בהרחבת פעילות הליבה של החטיבה, הרחבת המיקומים והנוכחות הבינלאומית, וכן הרחבת המודלים העסקיים הדיגיטליים בשנים הקרובות. הצמיחה תתמקד בתמיכה הטכנית של מנועים ורכיבי מטוסים. בתחום רכיבי המטוסים מתכננת לופטהנזה טכניקה להגביר את פעילותה בארה"ב במיוחד. בנוסף להתרחבות ברחבי העולם, מתוכננת בנייה מהירה של מתקן אירופי נוסף כדי לענות על הביקוש הרב הצפוי.

גישה מלאה למומחיות ולמשאבי ה-MRO של החטיבה מהווה גם יתרון אסטרטגי גדול עבור קבוצת לופטהנזה בטווח הארוך. דוגמה אחת לכך היא פיתוח מחלקה ראשונה חדשה עבור צי מטוסי הבואינג 747-8 של חברת לופטהנזה. 'לופטהנזה טכניק' תהיה אחראית לפיתוח החדש הזה ותטמיע במטוסי הג'מבו את מושבי הפרמיום החדשים.

בשנת 2022, החברה הניבה הכנסות של 5.6 מיליארד אירו עם כ-22,000 עובדים ברחבי העולם. בשנה הנוכחית החברה מכוונת להכנסות של יותר מ-6 מיליארד אירו - שנת השיא השנייה ברציפות.

ד"ר דטלף קייזר, יו"ר מועצת המנהלים של 'לופטהנזה טכניק', אומר: "לאור בעיות מתמשכות של ייצור - במיוחד עם מנועים - הערך האסטרטגי של 'לופטהנזה טכניק' כחלק אינטגרלי מקבוצת לופטהנזה עלה שוב באופן משמעותי בחודשים האחרונים. אנו רואים בכך הזדמנות מצוינת להמשיך ולפתח את חטיבת ה-MRO שלנו. ככתובת הראשונה לחברות תעופה מכל העולם ומעסיקה אטרקטיבית לאלפים רבים של אנשים, 'לופטהנזה טכניק' תמשיך להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה הכלכלית של קבוצת לופטהנזה בעתיד. יש לנו תוכניות גדולות עבור 'לופטהנזה טכניק'!"

סורן שטארק, מנכ"ל 'לופטהנזה טכניק', מוסיף: "לופטהנזה טכניק' צריכה להמשיך להיות הגורם הקובע בתעשייה המאוד דינמית שלנו בעתיד. יש לנו יעדים שאפתניים מאוד לשנים הקרובות: נשקיע בהרחבת השירותים שלנו וכן בדיגיטליזציה של העסק שלנו ובהרחבת הנוכחות הבינלאומית שלנו. זה יועיל ללקוחותינו ולעובדים שלנו ברחבי העולם. חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה ימשיכו ליהנות משיתוף הפעולה האינטנסיבי, הגישה הישירה ליכולות התחזוקה והמומחיות של העובדים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: