אא

צו השעה? "על חברות ישראליות להיכנס לשוק הגלובלי"

כך אומר גדעון טהלר יו"ר קבוצת טל תעופה שהרחיבה בשנים האחרונות את שרותי הייצוג שלה למספר גדול של מדינות בעולם. טהלר: ״למודי נסיון מהעבר קיבלנו החלטה לעשות מה שאנחנו יודעים לעשות היטב, גם בשווקים גלובלים אחרים״. בשיתוף טל תעופה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

מספר מצומצם של חברות ישראליות מתחום התעופה והתיירות השכילו לפתח את עסקיהם בשוק בגלובלי, על מנת להפחית את תלותן בשוק הישראלי. אחת מאותן חברות היא "טל תעופה" המתמחה בין היתר בייצוג חברות תעופה שהרחיבה בשנים האחרונות את פעילותה למספר רב של מדינות מחוץ לישראל.

פגשנו את גדעון טהלר, יו״ר קבוצת טל תעופה, שסיפר על ההתרחבות הבינלאומית של החברה בעשור האחרון, מהלך משמעותי וחשוב במיוחד בימים אלו שמדינת ישראל נמצאת בלחימה ומרבית חברות התעופה הזרות עצרו את טיסותיהן לארץ וממנה.

גדעון, מה גרם לכם לפנות לשווקים הבינלאומיים?

"טל תעופה הוקמה בישראל בשנת 1987. זיהינו מיד את הבעייתיות בקיום עסק בתחום התיירות והתעופה בשוק קטן יחסית כמו ישראל. למודי נסיון מהעבר קיבלנו החלטה לעשות מה שאנחנו יודעים לעשות היטב, גם בשווקים גלובלים אחרים. לא היו חסרות הזדמנויות להציע את שירותינו שהתקבלו בברכה ובשמחה. הסתבר שהאמינות והמקצועיות עמדו לזכותנו כשזכינו במכרזים של החברות השונות."

היכן פועלת החברה מלבד ישראל?

בשטוקהולם (עבור שבדיה, נורבגיה, דנמרק ופינלנד), בוורשה (פולין), באיסטנבול (תורכיה), בריגה (עבור לטביה, ליטא ואסטוניה) בפרנקפורט (עבור גרמניה ואוסטריה), פריז (עבור צרפת, בלגיה, הולנד), מדריד (עבור ספרד ופורטוגל), בלגרד (עבור סרביה, קרואטיה, מונטנגרו), מוסקבה (רוסיה ) קייב (אוקראיינה), שוויץ, איטליה, יוון, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, קולומביה והודו.

מי הם הלקוחות שלכם?

חברות תעופה, משרדי תיירות ממשלתיים ואזוריים, רשתות בתי מלון, פארקי שעשועים ואטרקציות, חברות קרוזים ואפליקציות שיווקיות.

אלו חברות אתם מייצגים בחו"ל?

חברות תעופה גדולות ומובילות בעולם כגון אמריקן איירליינס, סינגפור איירליינס, קתאי פסיפיק, אתיופיאן איירליינס, אייר אירופה, קוונטאס, בנגקוק אייר, אל על ועוד. מלונות וינדהאם, דיסני קרוזס, פארקים ועוד גורמים תיירותיים נוספים.

האם כל המשרדים בחו״ל בבעלותכם ובשליטתכם?

בהחלט. חלק מהמשרדים בבעלותנו המלאה ובאחרים אנחנו בעלי מניות הרוב. את כל המשרדים אנחנו מנהלים מהמשרדים הראשיים של החברה בישראל, בתאום עם המנהל המקומי שאחראי על הצוות המקומי. אנחנו לא עושים מיקור חוץ, וכל המשרדים בשליטתנו ובמעקב יומי על הפעילות המקצועית ותנועת הכספים. חשוב לציין שכל המשרדים שלנו בעולם הם חברות מקומיות רשומות המתקיימות כישויות משפטיות עצמאיות, ללא כל זיקה לישראל.

יש מדינות נוספות שאתם עשויים להיכנס לפעילות עסקית בהן?

אנחנו במגעים עם חברה בבריטניה לפתיחת משרד משותף באנגליה שיכלול גם את אירלנד. בנוסף אנחנו מעוניינים לפתוח משרדים באסיה ובאוקיאניה. יש לנו גם עניין במרוקו ובדרום אפריקה.

איך אתם רואים את העתיד הקרוב של טל תעופה?

בכוונתנו להמשיך ולהתרחב בשירות ובפעילות למען לקוחותינו בארץ ובעולם. ברור לנו שטכנולוגיה היא שם המשחק ובינה מלאכותי זאת המהפכה הבאה, שאנו מעונינים להשתלב בה, כמובן עם השותפים המתאימים שיש להם חזון משותף זהה לשלנו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טל תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: