אא

נמל התעופה של בלגרד: שיא של 7 מיליון נוסעים ב-9 החודשים הראשונים של השנה

וכן שיא של יותר מ-62,000 טיסות, גידול משמעותי לעומת אשתקד וגם לעומת 2019 לפני הקורונה, כשאייר סרביה, חברת התעופה הלאומית, אחראית ליותר מ-50% מהגידול

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה חווה שדה התעופה של בלגרד זינוק של 42% במספר הנוסעים בהשוואה לשנה הקודמת ועלייה של 25% לעומת התקופה המקבילה ב-2019. הגידול המשמעותי נמשך גם ביותר מ-62,000 טיסות, 26% עלייה מהשנה הקודמת ועלייה של 15% מ-2019.

חברת הניהול של הנמל, VINCI Airports, מבצעת מודרניזציה של נמל התעופה בלגרד, כולל: קטע טרמינל מרכזי חדש, מסלול שני פונקציונלי במהלך שחזור המסלול הראשי, ושיפוץ חנייה מרכזית וכבישי גישה וייעול הגישה לטרמינלים. כל הפרויקטים המרכזיים צפויים להסתיים עד קיץ 2024. התוצאות הצפויות כוללות העלאת הקיבולת הכוללת של נמל התעופה של בלגרד ל-15 מיליון נוסעים מדי שנה.

כדי לציין את השיא של 7 מיליון הנוסעים, שדה התעופה של בלגרד ואייר סרביה העניקו לנוסעת שובר טיסה לנסיעה הלוך ושוב ליעד לפי בחירתה.

"לשמחתנו אנו מקבלים בברכה יותר מ-7 מיליון נוסעים השנה, במיוחד בהתחשב בעובדה שעברנו את השיא של 6.2 מיליון נוסעים של 2019. לתוצאה זו תרמה במידה רבה אייר סרביה, שגם רשמה מספר שיא השנה של נוסעים וקווים חדשים. ההתאוששות הדינמית של התנועה והעבודות המתמשכות על התרחבות, מודרניזציה והגדלת הקיבולת מראים שאנו נמצאים היטב בדרכנו להפוך את נמל התעופה שלנו למרכזי באזורנו.", אמר פרנסואה בריסו, מנכ"ל שדה התעופה בלגרד.

"שדה התעופה ניקולה טסלה הוא בסיס הבית שלנו ומרכז חיוני, שממנו נוסעים נוסעי אייר סרביה למספר רב של יעדים. שבעה מיליון נוסעים השתמשו בשירותי שדה התעופה עד כה בשנת 2023, ויותר ממחציתם טסו עם אייר סרביה. מכאן הרצון לחגוג את ההצלחה הזו ביחד. אני מברך את שדה התעופה של בלגרד על התוצאה שהושגה, ואני מאחל לגב' קנדיץ', שקיבלה מאיתנו שני כרטיסי טיסה שהות נעימה ביעד הנבחר", אמר מילאן מאלוביץ', מנהל התפעול הראשי אייר סרביה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביהבלגרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: