אא

״הגיע הזמן שממשלת ישראל תתייחס ליום שאחרי על מנת שלא יהיה בכי לדורות"

לאחר הארכת מתווה הפיצויים בכל הארץ לדצמבר, ליאור גלפנד, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל אמר לפספורטניוז: "עבור התיירות הנכנסת שתספוג הפגיעה ארוכת הטווח ביותר זו טיפה בים"

ליאור גלפנד. צילום: חן גלילי ליאור גלפנד. צילום: חן גלילי

לאחר שאתמול (א׳) הודיע משרד האוצר על הארכת מתווה הפיצויים בכל הארץ לחודש דצמבר, החלטה שתסייע גם לעסקי התיירות, בלשכת מארגני תיירות נכנסת קבלו את ההחלטה ברגשות מעורבים.

ליאור גלפנד, יו"ר הלשכה שיתף את פספורטניוז: ״אבקש לציין שלשכת מארגני תיירות נכנסת מברכת על ההארכה המתבקשת, מבלי ליטול כתרים להשגתה, הישג מתבקש וכללי בזכות לחץ רוחבי וטבעי בעת מצב מלחמה של כל הארגונים המקצועיים בישראל.

לצערי, עבור התיירות הנכנסת לישראל שתספוג הפגיעה ארוכת הטווח ביותר זו טיפה בים כשעדיין לא נמצא פתרון לשימור ארוך טווח עבורה. כולי תקווה ואמונה ששר התיירות כץ ומשרדו ימצאו את הפתרון לשימור 150 החברות המפרנסות 40,000 בעלי משרות ואלפי עסקים בישראל ובעיקר בפריפריה, עסקים שלאורך זמן וככל שתתארך המלחמה ייכחדו.

הגיע הזמן שממשלת ישראל תתייחס ליום שאחרי - ובמהירה ותכין את ארגז הכלים במחשבה קדימה , על מנת שלא יהיה כאן בכי לדורות - כששימור מארגני התיירות הם הכלי הזריז, המצוי החסכוני והיעיל ביותר להתנעה מחודשת של תנועת התיירים לישראל״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: