אא

הקרוז הגדול בעולם: ההשקות החדשות של רויאל קריביאן ב-2024

ענקית הקרוזים תשיק בשנה הבאה את האונייה הגדולה בעולם, במשקל של למעלה מ-250 אלף טון, שתצא לדרך כבר בחודש ינואר הקרוב. בנוסף, החברה מציעה לקהל הישראלי הפלגות באירופה שבחלקן יוגשו ארוחות כשרות בסיפון

Icon of the seas. צילום: רויאל קריביאן Icon of the seas. צילום: רויאל קריביאן

ענקית הקרוזים רויאל קריביאן מפרסמת היום (ב׳) את ההשקות הצפויות לשנת 2024. 

בין שלל החידושים של החברה, רויאל קריביאן תשיק כבר בחודש ינואר הקרוב את הקרוז הגדול בעולם: Icon of the seas.

זוהי האונייה הראשונה מסדרה חדשה של החברה, ולה 20 סיפונים הכוללים שמונה מתחמים שונים ברמות שונות החל מחדרים רגילים ועד ל"בית מגורים משפחתי" המשתרע על פני שלוש קומות, שבע בריכות וביניהם בבריכה בגובה 15 קומות, שש מגלשות מים גדולות, מסלול הליכה שקוף מעל הים, מגרש מיני גולף, קירות טיפוס, 40 מסעדות ופאבים, מתחמים חדשים בתחומי הבידור, אטרקציות למשפחות ועוד. האונייה יכולה לשאת כ- 7,600 אורחים וכ- 2,500 אנשי צוות.

המחיר לאדם ל-7 לילות בחופשת הפסח ליציאה ב-20.4 ממיאמי לקאריביים לחדר עם מרפסת לים החל מ-1,695 דולר לאדם.

Icon of the seas. צילום: רויאל קריביאןIcon of the seas. צילום: רויאל קריביאן

אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה , נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "לאחר 3 שנים של בנייה ועוד 5 שנים שקדמו בתכנון האונייה, רויאל קריביאן תשיק בינואר את אניית הקרוזים ה- ICON שתצא להפלגות בנות 7 לילות ממיאמי לקאריביים. האונייה תשבור את השיאים של עצמה, תהיה הגדולה ביותר בעולם במשקל שיא של למעלה מ-250 אלף טון. עם כניסת האייקון באופן רשמי למשפחת רויאל קריביאן לאחר העבודה הקשה שהושקעה בה אין ספק כי היא תניב את החופשה האולטימטיבית למשפחות בחופשת קרוז״.

בנוסף, רויאל קריביאן יצאה במסר לקהל הישראלי, על רקע ביטול עונת ההפלגות מחיפה בקיץ הקרוב עקב המלחמה. החברה תציע מגוון הפלגות כשרות בים התיכון ובקאריביים, בהן יוגשו אוכל כשר בתוספת תשלום בעת ביצוע ההזמנה על בסיס מקום מוגבל.

כמו כן, החברה חוזרת החל מחודש מאי להפלגות בנות 7 לילות מברצלונה או רומא, שיפליגו לריוויירה הצרפתית והאיטלקית והינן המבוקשות ביותר על ידי הקהל הישראלי בשנים האחרונות. 

המחיר להפלגה בחודש אוגוסט בחדר עם מרפסת על אוניית השייט OASIS OF THE SEAS יציאה מברצלונה לפלמה דה מיורקה, פרובנס, פירנצה, רומא, נאפולי וחזרה לברצלונה החל מ-1,759 דולר לאדם.

למחפשים יעדים קרירים יותר מהים התיכון החם בקיץ, החברה מציעה מגוון הפלגות לפיורדים הנורווגים עם יציאה מסאוטהמפטון, באנגליה. הפלגות אלה מבוצעות באחת האניות החדשות והגדולות של רויאל קאריביאן Anthem of the Seas. האנייה במשקל של 170 אלף טון, ומציעה יתרונות רבים ליעדים קרירים עם אפשרות לגשם מאחר ולא מעט מהאטרקציות באנייה הינן מקורות, כדוגמת – אולם אטרקציות ענק שביום הינו מגרש כדורסל וקט רגל ואחר הצהריים ובערב הופך למתקן למכוניות מתנגשות. המחיר לאדם ליציאה ב- 14 ליוני 2024, לפיורדים הנוורווגיים ל- 7 לילות לחדר עם מרפסת החל מ- 885 דולר לאדם.

המחיר להפלגה ממיאמי לקאריביים באוניית הפאר Wonder OF THE SEAS בפסח ב-21.4 ל-7 לילות לחדר עם מרפסת לים החל מ-1,489 דולר לאדם.

Icon of the seas. צילום: רויאל קריביאןIcon of the seas. צילום: רויאל קריביאן

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: