אא

לגוף, לנשמה ולשינה: מרכזי הספא השווים של אירופה

מתקשים לישון בימי המלחמה? ריכזנו עבורכם כמה ממרכזי הספא במזרח ובצפון אירופה שבהם תוכלו להירגע מהחיים המתוחים, ובחלקם תוכלו אפילו לשפר את השינה שלכם. בשיתוף ESPA - ארגון הספא האירופי, European Union ו-Mirabilia

צילום: ESPA צילום: ESPA

הזמנים הלחוצים שכולנו עוברים מחדדים עוד יותר עד כמה הגוף שלנו – ואולי בעיקר הנפש שלנו זקוקים למנוחה, להירפא ובעיקר לישון טוב יותר. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות ביקור במרכזי הספא שאירופה מצטיינת בהם ומתמחים בשיפור השינה שלכם.

Royal Spa, צ'כיה

על פי מחקרים שנערכו בנושא, כ-40% מהאוכלוסיה בעולם סובלת מהפרעות שינה. הספא הצ'כי Royal Spa זכה בפרס החדשנות של ESPA על בסיס הקונספט של "שינת איזון" ומתן תשומת לב לבעיה בת-זמננו של הפרעות שינה. הקונספט משלב מניעה, אבחון וטיפולים חדשניים וטכנולוגיים.

חדרי הספא מאובזרים בתאורת LED ביודינמית ובחיישנים המנטרים את חיוניות הגוף של האורחים, שחווים טיפולים פוטו-תרפיים וכרונו-ביולוגיים המותאמים אישית לרווחת הלקוחות.

צילום: ESPAצילום: ESPA

אלס פריהודנה, ראש מרכז הפיתוח של Royal Spa מספר כי הפרעות השינה נגרמות מסגנון חיים בעייתי, לחץ, זיהום אור וגורמים נוספים המאפיינים את חיינו העכשוויים. "לא קל לטפל בהפרעות שינה. הטיפול מצריך אבחון וטיפול מניעתי אישי. לכן הקמנו את המרכז הלימודי והטיפולי-מניעתי שבאמצעותו הלקוחות לא מקבלים רק טיפול נקודתי אלא פתרון ארוך טווח לבעיות השינה שלהם".

השימוש בטכנולוגיות החדשניות, לדבריו, לצד טיפולי ספא מסורתיים מוכרים, וקיום הטיפולים בסביבה טבעית, מביאים לתוצאות שלא יכולות להתבצע בסביבה עירונית. "יתרון נוסף הוא הסביבה הטיפולית המקיפה שנמשכת 24 שעות ביממה, גם באמצעות החדרים המאובזרים בציוד מרפא.

Druskininkai Amberton Green Spa, ליטא

הספא בדרוסקינינקאי שבליטא הוא ספא-שינה חדש ברמת חמישה כוכבים, הממוקם בלב הטבע השקט של ליטא, בריזורט דרוסקינינקאי. זהו ספא השינה הראשון בצפון אירופה. הספא מציע טיפול לגוף ולנשמה דרך שינה עמוקה ואיכותית.

הטיפולים חיוניים לשיקום, התחדשות, ריפוי פציעות, ניקוי רעלים והתחדשות של תאי הגוף.

צילום: ESPAצילום: ESPA

ההכנה המתאימה מתחילה בשעות הבוקר, עם כניסתו של האור הטבעי שמביא עמו יתרונות מדהימים. התחדשות ואיזון של קצב הגוף הפנימי (המכונה השעון הביולוגי) וכן מאפשר לייצר מלטונין בקצב מוגבר במהלך הלילה.

פעילות גופנית במהלך היום תורמת רבות לשינת הלילה שלנו. יש לה השפעה חיובית ביותר על הגוף, על הרגש ועל הבריאות הנפשית שלנו – מה שיעזור לנו להיות רגועים יותר בשעות הלילה.

על מנת להמשיך ולתרגל שינה בריאה יותר גם לאחר הטיפולים בספא נותנים מספר המלצות כדוגמת אי-צריכת קפאין 10 שעות לפני השינה והימנעות מאלכוהול 3 שעות לפני השינה, למשל. עוד ממליצים לא לצרוך אוכל קשה לעיכול שעתיים לפני השינה ולהימנע מצריכת מסכים (כן, גם הטלפון שלנו) שעה לפני שאנחנו הולכים לישון.

Terme Sveti Martin, קרואטיה

ספאTerme Sveti Martin בקרואטיה מציע את תוכניתHealthness . הספא מבוסס על מסורת הוליסטית פילוסופיטת, ומתמקד בסגנון חיים בריא הדורש איזון בין הגוף, הנפש והראש.

במובנים רבים, התוכנית חדשנית, ומבוססת על היסטוריה עשירה של המקום כאשר היתרון הגדול הוא בטיפולים המותאמים אישית.

צילום: ESPAצילום: ESPA

אז מה זה Healthness בכלל? הכוונה היא לשילוב שבין מנוחה פעילה, חוויית הבראה כוללת והעלאת מודעות לבריאותכם תוך הבאת הגוף, הנפש והראש או אם תרצו המחשבות – בחזרה לאיזון. כאן תלמדו להקשיב לגופכם ולזהות את הצרכים שאנו נוהגים לשכוח, והכרחיים על מנת לשמור את האיזון הזה שבין הגוף, המחשבה והנשמה.

בספא עצמו תפגשו מספר מרכזים שיסייעו לכם בתהליך: המרכז ההוליסטי "CannaBio", מרכז הקצב הרפואי, בריכות תרמיות, מכון יופי ובריאות, מרכז תזונת איכות ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ESPAספא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: