אא

בשל תנאי מזג האוויר הקשים: נמל התעופה של מינכן נסגר בפעם השנייה השבוע

לאור מזג האוויר לופטהנזה הודיעה על עצירת כל הטיסות ממינכן ואליה מחצות הלילה שבין שני לשלישי ועד 12 בצהרים, ביום שלישי. רכבי תפעול קפאו על הקרקע

שלג בנמל התעופה במינכן (צילום: Lufthansa) שלג בנמל התעופה במינכן (צילום: Lufthansa)

שכבות גדולות של שלג עדיין נערמו בנמלי התעופה של גרמניה, כחלק מסערת החורף הראשונה של השנה. אחרי סוף שבוע סוער שגרם לסגירת נמל התעופה של מינכן, חברת לופטהנזה הודיעה כי כל טיסות החברה בין הלילה (בין שני לשלישי) בחצות לבין יום שלישי ב-12:00 בצהריים - בוטלו. 

"כתוצאה מתנאי מזג האוויר מסתמן שטיסות מעטות בלבד ימריאו לאחר פתיחת השדה", נכתב בהודעת החברה לצד המלצה להתעדכן אם הטיסה שלכם מתקיימת כסדרה עוד לפני צאתכם לנמל התעופה - לרבות זה של מינכן. 

לצד הטיסות הרבות שבוטלו לא מכבר ממינכן ואליה, גם בערים נוספות שיבושים קשים נרשמים בפעילות הנמלים, גם כן בשל תנאי מזג האוויר הקשים שלא מאפשרים נחיתות והמראות בחלק מהמדינה.

בחברת התעופה הגרמנית מדווחים גם על מיכשור קרקע שקפא, לרבות רכבי הובלת כבודה שהתכסו בשכבות אדירות של שלג ועל כן לא יכולים לשנע מזוודות בין הטרמינלים למטוסים ולהיפך.

בהנהלת נמל התעופה של מינכן הדגישו כי בשל תנאי מזג האוויר שוק חג המולד הפועל בנמל התעופה לא יתקיים היום ומחר (שני ושלישי).

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מינכןסופהשלגסערה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: