אא

מנות חגיגיות ושמפניות: חגיגות סוף השנה האזרחית ב-Emirates

חברת התעופה מאיחוד האמירויות חוגגת במטוסיה ובטרקלינים ברחבי העולם את חג המולד ואת סוף השנה האזרחית עם שלל מנות ומשקאות שיחממו את החורף

חגיגות השנה האזרחית החדשה (צילום: EMIRATES) חגיגות השנה האזרחית החדשה (צילום: EMIRATES)

חברת התעופה Emirates מאיחוד האמירויות החלה בחגיגות סוף השנה. לקוחות החברה ייהנו במהלך כל חודש דצמבר מפינוקים מסורתיים ומארוחות חגיגיות בטרקלינים של החברה ברחבי העולם. על הטיסות עצמן יוגשו גם כן מטעמים באווירת החג הנוצרי, לכמיליון הנוסעים הצפויים לטוס החודש עם החברה.

חלק ממנות חג המולד של אמירייטס (צילום: EMIRATES)חלק ממנות חג המולד של אמירייטס (צילום: EMIRATES)

אחת החגיגות המרכזיות תתקיים בטרקלין הראשי של החברה בנמל התעופה של דובאי. טרקליני המחלקה הראשונה והעסקים יגישו חזה הודו צלוי ברוטב חמוציות עם ערמונים, נבטים ותפוחי אדמה טריים. בטרקליני המחלקה הראשונה יוגשו מגוון קינוחי חורף - פשטידות מסורתיות לצד עוגת גבינה וקינמון.

בטרקליני העסקים תוגש גם ארוחת חג המולד, לצד קינוחים של קונפי דובדבן חמוץ, עוגת פירות חג המולד, עוגת פרלינה אגסים ושוקולד מתובלת בג'ינג'ר, עוגת קונפי מנדרינה הדרים מתובלת וסורבה חמוציות. כמיטב המסורת לקראת השנה האזרחית החדשה יוגשו גם משקאות של Moet ice Imperial ו-Moet ice imperial Rose.

עוד כמה מהפינוקים הקולינריים של אמירייטס (צילום: EMIRATES)עוד כמה מהפינוקים הקולינריים של אמירייטס (צילום: EMIRATES)

ומה בטיסות עצמן? במשך כל החודש מוגשות ארוחות חגיגיות במחלקות היוקרה. סלמון עם ג'ינג'ר, תפוז מסוכר וקוויאר, הודו צלוי ברוטב, כרוב אדום, דלעת צלויה, נבטים מאודים וגרטן תפוחי אדמה בשמנת. הקינוחים כוללים פודינג חג המולד, עוגת שוקולד לבן עם קצפת פטל או עוגת חמוציות מתובלת בצורת החגורה של סנטה קלאוס. לקוחות המחלקה הראשונה יקבלו גם סנטה קלאוס מיניאטורי עשוי תותים וקרם שוקולד לבן.

נוסעי מחלקת התיירים יזכו אף הם לסעודת חג מולד עם רולדת הודו או עוף צלוי עם, תפוחי אדמה צלויים עם פטרוזיליה, תערובת של ירקות עונתיים ולקינוח עוגת פירות מפנקת ברוטב תפוזים.

בין 17-26 בדצמבר יוצע ללקוחות שוקו חם חגיגי עם מרשמלו נמס ולקוחות המחלקה הראשונה יוכלו לבחור גם ביין חם ארומטי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסחג המולד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: