אא

"יש לנו באל על אחריות לאומית עמוקה כלפי העם"

דינה בן טל, מנכ״לית אל על, באגרת לנוסעי החברה: ״אנו ממלאים את האחריות בחרדת קודש ומבטיחים גשר אווירי פתוח למדינה וממנה. הארכנו את המדיניות המקלה לטיסות עד סוף ינואר, כך יוכלו לקוחותינו להקפיא או לשנות טיסה ללא דמי שינוי״

דינה בן טל גננסיה דינה בן טל גננסיה

דינה בן טל, מנכ"לית אל על, לאורך כל המלחמה משתפת את נוסעי החברה בנושאים הקשורים לחברה והמלחמה. באגרת חדשה, כותבת בן טל ללקוחות החברה ברגש, בעקבות הטסת משפחות החטופים ע"י החברה וחזרתם של חלק מהחטופים בשבוע שעבר.

"זהו השבוע התשיעי ללחימה. אנו מבקשים לחזק את כוחות הביטחון העושים לילות כימים בשמירה על ביטחון ישראל, שולחים את תנחומינו העמוקים למשפחות השכולות, מאחלים החלמה מהירה לפצועים, מחזקים ומאמצים אל ליבנו את משפחות החטופים והנעדרים ומייחלים לחזרתם המהירה ארצה.

"אף עין לא נותרה יבשה למראה החטופות והחטופים השבים הביתה בשבוע האחרון. כמה טוב שבאתם הביתה! אנו באל על ממשיכים בפעילות המסייעת למטה החטופים באמצעות המערך הייעודי שהוקם, בדגש על הטסת קרובי המשפחה ונציגיהם למדינות שונות ברחבי העולם. עד כה הטסנו עשרות נציגי משפחות לפעילויות הסברה. כחלק ממהלכי התמיכה שלנו אף השקנו בתחנות אל על ברחבי העולם כרטיס עליה למטוס המשלב את המסרים "מחכים לכם בבית" וכן "BringThemHome#.

בימים אלה יש לנו אחריות לאומית עמוקה כלפי העם והמדינה ואנו ממלאים אותה בחרדת קודש ומבטיחים גשר אווירי פתוח למדינה וממנה. הארכנו את המדיניות המקלה לטיסות עד סוף ינואר, כך יוכלו לקוחותינו להקפיא או לשנות טיסה ללא דמי שינוי (בתשלום הפרשי מחיר, ככול שקיימים), וכן לבטל טיסה תוך המרתה לשובר".

עוד מוסיפה מנכ״לית אל על: ״יש לנו הזכות להוביל ולשתף פעולה במיזמים מרגשים של ערבות הדדית. כחלק מהמיזמים השונים עבור ילדים תושבי הדרום, אירחנו את ילדי העוטף לחוויה מרגשת במיוחד. הילדים התנסו בהפעלת סימולטור שמדמה טיסה וביחד עם טייסי אל על תרגלו המראה, שיוט ונחיתה בכל שדה תעופה שהם בחרו בו. בנוסף, חברנו ל"תגלית ישראל" במיזם להבאת למעלה מ-1,500 מתנדבים בוגרי תגלית לסייע בשדות של חקלאים שנפגעו בשל המלחמה או בעזרה במרכזי תרומות במיון, אריזה וחלוקת אספקה עבור תושבים מפונים ויחידות צבאיות.

התמיכה ההדדית לחיזוק המשק והתעשייה הישראלית מרגשת ומדגישה את הייחוד של החברה הישראלית שזוכה לחיבוק ולתמיכה מהקהילות היהודיות ברחבי התבל. הקמפיין שהשקנו במסגרתו אנו מזמינים לרכוש שוברים ולטוס "כחול לבן" מאפשר לנו לתרום לעמותות FIDF ושורש.

אנו נמצאים כעת בפתחו של חג החנוכה, חג האור. לקראת נר ראשון של חנוכה ב-7 בדצמבר, חודשיים אחרי השבת השחורה, אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו במיזם "מאירים את העולם". המיזם יהווה את הדלקת הנר הראשון הארוכה בעולם באמצעותו נפיץ אור ומסר עוצמתי של אחדות ישראל בארץ ובעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טלמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: