אא

״מורכב לשמור על התנועה האווירית ולאפשר לצה״ל לעשות את משימותיו״

כך אמרה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, בעת ביקור במרכז השליטה האווירית בדרום, אשר מטרתו הייתה לראות מקרוב את ניהול התעבורה האווירית והאזרחית בצל אילוצי תקופת הלחימה

מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל מירי רגב, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל

מירי רגב, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ערכה סיור ביחידת הבקרה האווירית המרחבית האזרחית (ACC) בבסיס חיל האוויר במצפה רמון, זאת במטרה לעמוד מקרוב על ניהול התעבורה האווירית האזרחית המקומית והבינלאומית בישראל, תחת אילוצי תקופת הלחימה ועל שיתוף הפעולה היעיל עם חיל האוויר. 

מ"מ מנכ"ל רשות שדות התעופה, אמנון כהן, ומנהל רת״א שמואל זכאי, הציגו בפני השרה רגב את הפעולות שננקטו במטרה לשמור על רציפות תפקודית בכל הנוגע לטיסות אזרחיות לישראל וממנה בתקופת המלחמה, תוך שיתוף פעולה מלא המאפשר לחיל האוויר לבצע את משימותיו.

השרה רגב ציינה כי "כולנו לוקחים חלק באחת מהמשימות המורכבות ביותר. יש לנו מדינה קטנה, אבל עם המון אילוצים. מורכב לשמור על התנועה האווירית ולאפשר לצה״ל לעשות את משימותיו, מכיוון שחיל האוויר והתעופה האזרחית חולקים את אותם נתיבים. אנו עובדים תוך שיתוף פעולה מצוין ותפקידנו להגדיל ולפתח אותו, תוך התמודדות עם אתגרים חדשים כמו רחפנים וכטב"מים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגבמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: