אא

כאות הוקרה והערכה לפועלם: הנהלת רש"ת אירחה את בכירי זק"א

המפגש נערך בנתב״ג, כאות הערכה והוקרה על פועלם של ארגון זק״א במהלך המלחמה. אנשי זק״א שיתפו בפעילויות שבוצעו ועדיין מבצעים, וכן בטרגדיות והקשיים הנפשיים עימם הם נאלצים להתמודד בעקובת המראות הקשים

במרכז אמנון כהן, מנכ"ל רש"ת  עם דובי ויסנשרן, מנכ"ל זק"א ג'קט שחור) . צילום: סיוון פרג׳ במרכז אמנון כהן, מנכ"ל רש"ת עם דובי ויסנשרן, מנכ"ל זק"א ג'קט שחור) . צילום: סיוון פרג׳

הנהלת רשות שדות התעופה אירחה את בכירי ארגון זק"א בנמל התעופה בן גוריון.

המפגש נערך כאות הערכה והוקרה על פועלם של אנשי זק״א בחודשיים האחרונים, ובמסגרת האירוע שיתפו אנשי זק"א את בכירי רשות שדות התעופה בפעילות שביצעו בישובי העוטף, החל מהשבת השחורה, עבודה שעדיין לא הסתיימה.

אנשי זק"א חשפו בפני אנשי רש"ת את הטרגדיות שהתגלו בפניהם ואת הקשיים הנפשיים עימם הם נאלצים להתמודד בעקבות אותם המראות. עוד סיפרו כי בימים הראשונים, עבודתם נעשתה תחת אש כאשר הם נאלצו לטפל בחייל שכמה דקות קודם עוד הגן עליהם.

במהלך הביקור, סיירו אנשי זק"א ביחידות השונות של נתב"ג, בהליך מיון המזוודות ובמגדל הפיקוח ושמעו הסברים על הליכי העבודה בשדה.

אמנון כהן, מנכ"ל רשות שדות התעופה, הודה למתנדבים, שהטראומה מהמראות הקשים בישובי העוטף עדיין ניכרת עליהם, וציין כי עבודתם היא עבודת חסד של אמת וכי כולנו חייבים להיות מאוחדים וראויים לאור אותו מפיצים המתנדבים של זק"א. דובי ויסנשטרן, מנכ"ל זק"א, הודה למנכ"ל רש"ת.

קרדיט-סיוון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: זק״ארש״תמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: