אא

ללונדון ב-136 שקלים: מבצעי סוף השנה של איזיג'ט

רגע לפני סוף השנה האזרחית, חברת הלואוקוסט הבריטית שהקפיאה כעת את טיסותיה לישראל, מורידה מחירים למאות יעדים - למקדימים להזמין טיסות עד סוף נובמבר 2024. כל הפרטים והמחירים, וגם: למה החברה הציבה תיבות דואר בנמלי התעופה?

צילום: EASYJET צילום: EASYJET

מבצעי חודש הקניות נובמבר מאחורינו - והסיילים של סוף השנה לפנינו. חברת הלואוקוסט איזיג'ט יצאה היום (חמישי) במבצע סוף השנה - טיסות מוזלות למקדימים להזמין כבר עכשיו, טיסות עד ל-30 בנובמבר 2024.

יש להדגיש שהחברה נכון להיום לא טסה לישראל בשל המלחמה ולא ידוע מתי תשוב לטוס לנתב"ג, אך למרות זאת מאפשרת לקנות כרטיסי טיסה הלוך ושוב לארץ.

במסגרת המבצע נמכרות טיסות לאמסטרדם בחודשים מרץ ואפריל 2024 במחירים המתחילים ב-50$ לכיוון; מחיר התחלתי ללונדון בחודש מרץ (ללוטון או לגטוויק) עומד על 37$; פריז (CDG) במחיר התחלתי של 67$ לכיוון.

כל המחירים כוללים כמובן את הטיסה בלבד ותיק יד קטן בלבד. טרולי באיזיג'ט כמו בחברות הלואוקוסט האחרות בימינו - בתשלום.

בתוך כך, לרגל חג המולד שיצוין בהמשך החודש ברחבי העולם הנוצרי, הוצבו עשרות תיבות דואר כתומות של איזיג'ט בנמלי התעופה ברחבי אירופה. המטרה היא לאפשר לילדים הטסים עם החברה לכתוב מכתבים לסנטה קלאוס. המכתבים יוטסו לקראת החג לרובניימי שבפינלנד, אחד מיעדיה של איזיג'ט, הנחשבת על פי האגדה לעיר מולדתו של סנטה קלאוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טלואו-קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: