אא

ישרוטל מתרחבת: רכשה 50% ב-4 בתי מלון של רשת בראון ביוון

רשת המלונות רכשה 3 מלונות באתונה (כולל לייטהאוס) ועוד מלון נוסף שבבנייה בסלוניקי תמורת כ-32 מיליון אירו. בחלק השני של הכנסים מחזיקה משפחת דיין

מלון לייטהאוס אתונה. צילום: ונגליס פטרקיס מלון לייטהאוס אתונה. צילום: ונגליס פטרקיס

ישרוטל מרחיבה את פעילותה מחוץ לישראל.

רשת המלונות בראשותו של לחאור רביב המנכ"ל, רוכשת 50% ממניות של 4 נכסים מלונאים ביוון ממלונות בראון ומשפחת ויצמן תמורת כ-32 מיליון אירו (כ-126 מיליון שקל).

בחצי השני בנכסים מחזיקה משפחת דיין. כזכור, משפחת דיין מחזיקה ברשת קראון פלזה בישראל, אך לה קשר לרכישה זו.

מתוך הרכישה על סך כ-32 מיליון אירו, כ-16 מיליון אירו יועברו לרשת בראון, והיתרה בדרך של העמדת הלוואות בעלים לחברות הנכס אשר תשמשנה לפירעון חלק מהלוואות הבעלים שהועמדו לחברות הנכס ע"י המוכרים. התמורה תשולם באופן מדורג בהתאם למועד השלמת הבניה ו/או ההפעלה של המלונות.

בהודעה לבורסה מדובר על 5 מלונות, אך בפועל יש נכס אחד שעליו למעשה יפעלו 2 מלונות. נכון למועד הדיווח פועל רק מלון לייטהאוס באתונה, כאשר עוד 2 מלונות שבבנייה באתונה יופעלו עד תום שנת 2024, מלון נוסף שבסלוניקי, וובנייתו צפויה להסתיים עד סוף שנת 2026. המלונות צפויים לכלול 625 חדרים.  התמורה תשולם ביחס לכל חברת נכס נוספת במועד השלמת העסקה ביחס לרכישת האחזקות בה. ישרוטל צפויה לממן את העסקה ממקורותיה העצמיים.

ליאור רביב, מנכליאור רביב, מנכ

ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל אמר: "אנו שמחים להכריז על רכישה של 50% בעלות בחמישה נכסים מלונאים ביוון, מהלך המהווה צעד חשוב בהרחבת פעילותנו הבינלאומיתיוון היא יעד תיירותי פופולרי מאוד, עם פוטנציאל צמיחה גבוה ואטרקטיבי הן לישראלים והן לתיירים מכל רחבי העולם. אנו מאמינים כי הרכישה הזו, ביחד עם ניסיון רב השנים של הקבוצה בהקמה, ניהול והפעלה של בתי מלון תאפשר לנו
להציע ללקוחותינו מגוון רחב יותר של אפשרויות חופשה, זאת בהתאם לאסטרטגיית הקבוצה להרחיב את פעילותה מחוץ לישראל ולפתח את נתח השוק שלנו במיוחד באירופה. אנחנו בישרוטל שוקדים כל הזמן על פיתוח מתמיד הבא לידי ביטוי מובהק בהוספת מלונות חדשים, מתוך כוונה ליצור תמהיל עסקי מאוזן יותר באמצעות פריסת מלונות החברה ברחבי ישראל ומחוץ לה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ליאור רביברשת מלונות בראוןרשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: