אא

נציגויות ישראל בעולם הוארו בכתום למען כפיר ואריאל ביבס

בהנחיית שר החוץ אלי כהן התבקשו כל נציגויות ישראל בעולם להאיר את מבנה הנציגות ומבנים מרכזיים נוספים בצבע כתום או בתמונותיהם של כפיר ואריאל ביבס הנמצאים עדיין בידי מחבלי החמאס

שגרירות ישראל בוורשה, פולין. צילום: יח״צ משרד החוץ שגרירות ישראל בוורשה, פולין. צילום: יח״צ משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן הנחה היום (ה׳) להאיר את בניין משרד החוץ ואת כלל שגרירויות ישראל ברחבי העולם בצבע כתום ובתמונותיהם של כפיר ואריאל ביבס הנמצאים בשבי החמאס.

שר החוץ אלי כהן: "חודשיים לאחר מתקפת הטרור הרצחנית בשבעה באוקטובר, ובערב נר ראשון של חנוכה, אנחנו שולחים מסר של תקווה למשפחת ביבס ולכל משפחות החטופים הנמצאים עדיין בידי מחבלי החמאס. כפיר בן 11 חודשים, אריאל בן 4, והוריהם ירדן ושירי נמצאים כבר 62 ימים בשבי. ליבנו איתם ואנחנו נעשה כל שיידרש על מנת להחזירם לחיק משפחתם. 

כהן המשיך ואמר: ״בעוד העם היהודי כולו מציין הערב את תחילתו של חג החנוכה בהדלקת נר ראשון, אנחנו נאיר את כל נציגויות ישראל ברחבי העולם בצבע כתום ובתמונותיהם של כפיר, אריאל, שירי וירדן בכדי להזכיר לעולם את פשעי המלחמה והפשעים נגד האנושות שבצעו מחבלי החמאס. הפעלת לחץ בינ"ל לשחרור החטופים עומד בראש סדר העדיפויות של משרד החוץ הישראלי ואנחנו נמשיך לפעול עד שכל אחת ואחד מהם יחזור לחיק משפחתו במהרה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: