אא

דלתא איירליינס תחל לטוס ישיר לבירת טייוואן -מתי זה יקרה?

דלתא המציינת 90 שנה להיווסדה בסיאטל, תפעיל לראשונה טיסה יומית ישירה לטאיפיי מארה״ב. הטיסות יפעלו באמצעות מטוסי איירבוס A330-900neo. הקו לטאיפיי יהיה היעד הרביעי הישיר של דלתא באסיה-פספיק מסיאטל

טאיפיי. צילום: Shutterstock טאיפיי. צילום: Shutterstock

דלתא איירליינס Delta Airlines מרחיבה את פעילותה לאסיה.

חברת התעופה האמריקאית משיקה קו ישיר לטאיפיי בירת טייוואן. הקו החדש יפעל מנמל התעופה הבינלאומי של סיאטל-טקומה (SEA) עם טיסה יומית לטאיפיי (TPE) החל מה-6 ביוני 2024. 

הטיסות החדשות יפעלו מדי יום באמצעות מטוסי איירבוס A330-900neo.

דלתא מציינת 90 שנה להיווסדה בסיאטל, החל מתחילת הפעילות של חברת  Northwest Airways בשנת 1933. בנוסף, זו תהיה טיסת הבכורה הישירה של דלתא לטאיפיי מארצות הברית ומבוצעת במטוסי דלתא ישירות לטאיפיי מאז 2017 דרך נמל התעופה הבינלאומי נאריטה .

"נמל סיאטל מברך על ההכרזה שכן דלתא ממשיכה להתבסס על מעמדה של סיאטל כמרכז ושער החוף המערבי שלה לאסיה", אמר נשיא נמל התעופה של סיאטל, סם צ'ו. ".אנו נרגשים שדלתא מוכיחה את מחויבותה להמשיך ולהתבסס בשדה התעופה של סיאטל״.

 דלתא איירליינס. צילום: Shutterstock דלתא איירליינס. צילום: Shutterstock

הקו החדש לטאיפיי יהיה היעד הרביעי הישיר של דלתא באסיה-פסיפיק מסיאטל אחרי סיאול, שנחאי וטוקיו-הנאדה.

"המסלול הזה לא רק פותח דלתות חדשות לקו הרקיע הכובש של טאיפיי, שווקי הלילה התוססים והמורשת התרבותית העשירה, אלא הוא גם מסמן צעד משמעותי בשיפור הקישוריות הבינלאומית של סיאטל", אמרה ג'ואן וואנג, מנהלת מכירות גלובליות, של דלתר אייר ליינס. "התוספת האסטרטגית הזו לפורטפוליו הטרנס-פסיפיק של דלתא מוכנה להשפיע עמוקות על שוק סיאטל, ולטפח הזדמנויות נסיעות עסקיות ופנאי מוגברות לנוסעינו״.

טטסות בין סיאטל לטאיפיי פועלות גם על ידי חברת EVA Airways, שפועלת בסיאטל מאז 1993. EVA מפעילה כיום את SEA-TPE עשר פעמים בשבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: