אא

ישראייר בדיווח אופטימי: ״סדרת הפעולות שבוצעו, תאפשר לחברה להתמודד היטב עם המשבר״

חברת התעופה מדווחת לבורסה על פעולותיה במסגרת המלחמה ומציינת כי "היקף הביקושים למוצרי החברה בחודש דצמבר הינו כפול מהערכותיה המוקדמות". מניית החברה זינקה אתמול בכ--5.20% בבורסה לאחר הדיווח

צילום: יח״צ ישראייר צילום: יח״צ ישראייר

ישראייר ממשיכה בסדרת הפעולות כדי להתמודד עם השפעת המלחמה על פעילות החברה.

בישראייר גרופ דיווחו אתמול (חמישי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב על הפעולות: "החברה הצליחה לשמר את תזרים המזומנים שלה באותה רמה שהוא היה טרם פרוץ המלחמה, זאת בין היתר, באמצעות הקטנה של כ-25% מהיקף ההוצאות החודשיות הקבועות שלה, הקטנה של כ-30% בהיקף ההוצאות החודשיות בנטרול הוצאות המימון ותשלומי החלויות הקבועים והקטנה של אורך הסבב הממוצע לטיסה מ-5.9 שעות בתקופה המקבילה אשתקד, לכ-4.6 שעות כיום, דבר המאפשר חסכון משמעותי בעלויות התפעול בכל טיסה".

עוד מציינים בחברה כי: "החברה ביצעה התאמה אופטימלית של לוח הטיסות למצב הנוכחי והביאה לכך שתוכנית הטיסות ברבעון הנוכחי גבוהה בכ-20% מהרבעון המקביל אשתקד, על אף הירידה באורך הסבב והעובדה שכ-35% מטייסי החברה מגויסים למלחמה. כמו כן, החברה השלימה את הסבתו של אחד ממטוסיה למטוס מטען, פתחה את קו הטיסות שלה לקישינב, והתאימה את תוכנית התחזוקה השנתית למצב הנוכחי, על מנת להבטיח כי בעת החזרה לשגרה, תוכל לפעול בכוח מלא".

בישראייר אופטימיים ומוסיפים: "סדרת הפעולות שבוצעו, תאפשר לה להתמודד היטב עם המשבר, בעוצמתו הנוכחית, ובהתאם לכך, נכון למועד זה, היקף הביקושים למוצרי החברה בחודש דצמבר הינו כפול מהערכותיה המוקדמות".

מניית החברה רשמה אתמול עלייה של 5.17% בבורסת ת"א. מתחילת החודש היא עלתה ב-5.20%, ומתחילת 2023 רשמה זינוק של 43.30% עם שווי של 367.005 מיליון שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: