אא

לראשונה: מלון ראדיסון (Radisson) בהונגריה

Radisson Hotel Budapest BudaPart, המלון היוקרתי הראשון של מותג המלונות ראדיסון בהונגריה והרביעי של קבוצת המלונות בבודפשט, פותח את שעריו ברובע Újbuda התוסס

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשת מלונות ראדיסון מגיעה לראשונה להונגריה.

Radisson Hotel Budapest BudaPart, המלון היוקרתי הראשון של מותג המלונות ראדיסון בהונגריה פותח את שעריו ברובע Újbuda התוסס, הצעיר בו מתקבצים סטודנטים רבים והמקומיים.המלון החדש שנבנה ישמש גם כמלון לבילויים וחופשה מפנקת וגם כמרכז עסקים.

״במלון 198 חדרים וסוויטות מעוצבים בסגנון ראדיסון הייחודי, ומציעים נוחות ורוגע. העיצוב עם קווים נקיים, חומרים טבעיים כמו אבן, עץ ובדים רכים ופלטת צבעים עם גוונים טבעיים שקטים יוצרים חלל מרגיע״, מציינים ברשת המלונות בהתרגשות על מלון הראשון בבירת הונגריה.

 כל החדרים מצוידים במספר שקעי USB ורשת-Wi-Fi חינמית המאפשרת "עבודה מכל מקום". חדרי פרימיום וסוויטות ג'וניור מרווחים מציעים מכונת נספרסו בחדר וסלון נוסף עם ספה ושולחן.

Radisson Hotel Budapest, BudaPart הוא גם יעד למפגשים עסקיים ובו חמישה חללי לפגישות בהם באור טבעי וניתנים להתאמה להגדרות שונות. בחללים ניתן לאכלס עד 228 משתתפים, חדר הישיבות, אזורי הבריחה וחלל הכנסים מספקים תפאורה מרשימה לפגישות פרודוקטיביות לצד טכנולוגיה אודיו-ויזואלית עדכנית.

מסעדת המלון, Shanghai Kitchen, פתוחה לאורך כל היום, שואבת השראה מהטעמים השל שנגחאי ומציעה מגוון מנות סיניות קלאסיות ועכשוויות, המוכנות תוך שימוש בתוצרת טרייה מתוצרת מקומית. תפריט קוקטיילים ייחודיי, יינות נבחרים ותה סיני מסורתי. בר הלובי מגיש כיבוד לאורך כל היום, כולל תה וקוקטיילים בהשראת שנגחאי, כמו גם עוגות וקינוחים.

בר המלון שעל הגג הוא גולת הכותרת של המלון עם המרפסת באוויר הפתוח שלו ונוף פנורמי של שכונת BudaPart, ומגיש קפה, תה ומשקאות מעורבים, בליווי ארוחות קלות וחטיפים.

Radisson Hotel Budapest BudaPart הוא המלון הרביעי של Radisson Hotel Group בבודפשט, המצטרף למלון Radisson Blu Beke, בודפשט; Park plaza בודפשט; ו-Park inn רדיסון בודפשט

"המותג Radisson נותן השראה לאורחים לחיות את הרגע, ומלון Radisson Budapest BudaPart, עם הסביבה הטבעית, יהווה תוספת נהדרת לאזור המקומי ולפורטפוליו המלונות הרחב שלנו בבודפשט. האורחים בוודאי יהנו", אומר יילמז ילדירילמר, סגן נשיא בכיר באזור ב-Radisson Hotel Group.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Radisson

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: