אא

ביקשו לקיים זום עם מנהלי לשכות תיירות בעולם ולא קיבלו

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: "פנינו למשרד התיירות על מנת לארגן מפגשי זום אך פנינו הושבו ריקם בצרוף מלמולים בירוקרטיים. נכון לעכשיו, אין בתוכנית מפגשים נדרשים וחשובים אלו". משרד התיירות: "נקבע מפגש"

שיחות זום. צילום: shutterstock שיחות זום. צילום: shutterstock

בעלון השבועי האחרון שפרסמה לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל לחבריה, ובו דיווחים שוטפים על הנעשה, אחד העדכונים פורסם תחת הכותרת: "להלן המועדים בהם לא יערכו מפגשי זום עם לשכות משרד התיירות בעולם".

בעקבות בקשות של חברי הלשכה, האחרונה פנתה למנהל השיווק במשרד התיירות על מנת לארגן מפגשי זום עם מנהלי לשכות תיירות בעולם אך בלשכה טוענים כי לא קיבלו מענה. "פנינו הושבו ריקם בצרוף מלמולים בירוקרטיים. נכון לעכשיו, אין בתוכנית מפגשים נדרשים וחשובים אלו", נכתב בעלון. 

גורמים בסביבת משרד התיירות אומרים כי "לשכת מארגני תיירות נכנסת ביקשה לקיים פגישה עם מנהלי הלשכות בעולם ונענתה בחיוב. כבר באמצע שבוע שעבר נקבע פגישה ל-18.12. בפגישה ישתתפו, מלבד צוות המטה בארץ, נציג המשרד לצפון אמריקה, מנהל לשכת לונדון ומנהלת לשכת פריז, מדינות היעד העיקריות ביום שלאחר המשבר. בהמשך נקיים פגישות עם מנהלי לשכות נוספים בהתאם לדרישה והצורך. הלשכה ביקשה להוסיף מוזמנים נוספים לפגישה ונענתה ברצון".

בתוך כך, בלשכת מארגני התיירות מדווחים על סקר שנעשה וממנו עולה כי קיימת התעניינות ונכונות משמעותית של עמיתים מחו"ל להגיע לביקור בישראל ברבעון הראשון של 2024. הכוונה היא שמשרד התיירות יממן את כרטיסי הטיסה והתאחדות בתי המלון כמובילה וחבריה, יספקו את חדרי האירוח לעמיתים מחו"ל בעת שהותם בארץ והלשכה תארגן את תכנית הביקור והאירוח בסיורים.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש נובמבר הגיעו לישראל רק 38.3 אלף תיירים לעומת 330.7 אלף בתקופה המקבילה ב-2022. בסך הכל, נכנסו לארץ 39 אלף מבקרים, 42.1% מתוכם מארצות הברית. במקביל, היו 700 כניסות נוספות של מבקרי יום לעומת 39.1 אלף בתקופה המקבילה ב-2022. גם בלי הנתונים האמורים, ברור לכל שהחזרת התיירות לישראל אחרי המלחמה, תהיה משימה מורכבת ולא פשוטה שתדרוש הכנת תוכנית רב שנתית מקיפה עם חשיבה והשקעה כספית לא מבוטלת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראלמשרד התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: