אא

משרד התיירות יספק פתרונות אירוח לבני משפחתם של החטופים והנעדרים, וכן לשבים ומשפחותיהם

לצורך מימון ההחלטה הנאמדת בסך שלא יעלה על כ-1.5 מיליון שקל לחודש, משרד התיירות ישתמש בתקציבים שהועמדו לרשותו לצורך קליטת מפונים בהחלטות הממשלה.

שלט החטופים במלון בראשית. צילום: רשת מלונות ישרוטל שלט החטופים במלון בראשית. צילום: רשת מלונות ישרוטל

הממשלה צפויה לאשר בישיבתה היום (ראשון) במטרה לסייע לחטופים ששבו לישראל, כי גם בני משפחתם של החטופים (בן זוג/בת זוג , לרבות ידוע בציבור, אב/אם, אח/אחות, ילד/ילדה, סבא/סבתא, נגד/נכדה) יוכלו להתארח בבתי מלון בהם יתארחו החטופים ששבו ארצה או במתקן הארחה סמוך ככל הניתן.

כמו כן, "מוצע לסייע למשפחותיהם של חטופים שעדיין בשבי וכן למשפחותיהם של הנעדרים בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" באמצעות קליטתם במתקני הארחה".

על פי ההחלטה: "משרד התיירות יפעל לקליטה של האוכלוסיות האמורות בהתאם לבקשות פרטניות יזומות ולצרכים ספציפיים, כפי שיועברו לו על ידי משרד ראש הממשלה ומשל"ט "מהלב" שמסייע למשרד ראש הממשלה בנושאים אזרחיים הנוגעים לחטופים, הנעדרים, השבים ארצה ובני משפחותיהם".

שר התיירות בסיור בקיבוצים בדרום (צילום: משרד התיירות)שר התיירות בסיור בקיבוצים בדרום (צילום: משרד התיירות)

כמו כן מצוין בדברי ההסבר לקראת הישיבה כי: "לחלק מהחטופים קרובי משפחה שאינם מתגוררים בעצמם ביישובי עוטף ישראל, ולכן אינם נמנים עם האוכלוסייה הזכאית לקליטה ואירוח, אף שייתכן שקרובי משפחה אחרים כן זכאים", על כן, הממשלה מאשרת לתת להם מגורים בבתי המלון.

לצורך מימון ההחלטה הנאמדת בסך שלא יעלה על כ-1.5 מיליון שקל לחודש, משרד התיירות ישתמש בתקציבים שהועמדו לרשותו לצורך קליטת מפונים בהחלטות הממשלה.

שר התיירות חיים כץ אמר כי "משרד התיירות מגויס כולו לטיפול בחזית האזרחית ומספק מענה מלא למפונים מיישובי הצפון והדרום. התחלנו בשיבוץ המשפחות בפתרונות אירוח, בהתאם לצרכים האישיים. נמשיך ונסייע בכל צורך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: