אא

איטליה: תיירות שורשים במוקד הקמפיין לעידוד התיירות ב-2024

80 מיליון איטלקים וצאצאיהם חיים ברחבי העולם ואיטליה קוראת להם לבקר במולדתם: "2024 חייבת להיות תחילתו של מסע גדול של התקרבות נוספת בין איטליה לקהילה הנפלאה והעצומה שלה בעולם"

מזרקת טרווי, רומא. צילום: shutterstock מזרקת טרווי, רומא. צילום: shutterstock

איטליה מטילה זרקור על תיירות שורשים בשנת 2024 תוך התמקדות בקהילה העצומה של יוצאי איטליה ברחבי העולם. הפוטנציאל התיירותי מסתכם בממדים יוצאי דופן. יותר מ-6 מיליון אזרחים איטלקים מתגוררים בחו"ל, שהופכים ל-80 מיליון יחד עם צאצאיהם. יתר על כן, המספר מטפס ליותר מ-200 מיליון באמצעות קשרי משפחה, אנשים הדוברים את השפה והקרובים לתרבות האיטלקית.

הקמפיין מציג קהילות איטלקיות בחו"ל כמקדמים משמעותיים של תיירות למדינה, כש-87% מהאיטלקים החיים בחו"ל עם החזרה מטיול באיטליה ממליצים בחום על נסיעה לארץ המגף לקרובים, לחברים ולמכרים.

61% מהאיטלקים החיים מחוץ למדינה ביקרו באיטליה 3 פעמים או יותר במהלך חייהם ו-27% נוספים ביקרו פעמיים. הם מציבים את איטליה במרכז הטיול שלהם, כש-6 מתוך 10 מבקרים רק באיטליה.

התיירים האיטלקים מבלים 55% מזמן הנסיעה שלהם לראות את איטליה בכללותה, ולא רק את יעד מוצאם, לו הם מקדישים את 45% הנותרים. הם שוהים בעיקר בבתי מלון ובמתקני אירוח תיירותיים, אם כי הם גם מתארחים אצל קרובי משפחה. סכומי ההוצאה שלהם גבוהים במיוחד. בממוצע 3,100 אירו לאדם עבור נסיעות שנמשכות כשבועיים.

אלה חלק מהנתונים של מחקר בקרב אזרחים איטלקים ברחבי העולם, שהתפרסם ע"י Confcommercio (הפדרציה האיטלקית לתיירות ומסחר) לרגל פורום תיירות בינלאומי.

חשוב לציין שהתיירים מחשיבים את עצמם כאיטלקים, ועם שובם ליעדי מגוריהם הם מביאים איתם ומפרסמים את המוצרים האיטלקיים של אוכל ויין, ביגוד תוצרת איטליה, אומנות, הנעלה, תכשיטים וספרים.

Confcommercio תלווה את שנת 2024 בשורה של יוזמות בשיתוף עם כל מפעילי התיירות ואנשי המקצוע, המעוניינים לקלוט את התיירות המסורתית, תוך קריאה: 2024 חייבת להיות תחילתו של מסע גדול של התקרבות נוספת בין איטליה לקהילה הנפלאה והעצומה שלה בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: