אא

המהלך של Ryanair שיגן על המשתמשים מהונאות באינטרנט

חברת הלואוקוסט משיקה מערכת אימות משתמש חדשה כדי לשפר את חווייתם ולמנוע הונאות שונות כגון ׳פישינג׳ ו׳גוסט ברוקרינג׳

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת הלואו קוסט האירופית Ryanair, משיקה מערכת אימות משתמש חדשה, מהירה, נוחה וקלה יותר שתשפר את חוויית המשתמשים ותגן עליהם מפני הונאות שונות באינטרנט כגון 'פישינג', ׳Ghost Brokering׳ והונאות זדוניות אחרות שמתבצעות בידי האקרים ברחבי הרשת. 

החל מיום שישי האחרון (8.12), משתמשי חשבון myRyanair חדשים נדרשים להשלים אימות חשבון חד פעמי ללא תשלום, בהליך קצר הנמשך פחות מ-30 שניות ודומה לתהליך האימות הקיים באתרים שונים כגון AirBnB.
מערכת זו, שהוכרזה בשם KYP - "הכר את הנוסע שלך" (Know your Pessenger), תבטיח גם שהלקוחות יקבלו את הטיפול והמחירים הטובים ביותר של Ryanair ותוודא כי החשבון נפתח על ידי אדם אמיתי ולא בידי האקרים. בנוסף, מערכת ה-KYP תסייע להבטיח שללקוחות Ryanair תהיה גישה ישירה ושליטה על ההזמנה שלהם בכל עת על מנת לנהל כל שינוי בהזמנות ישירות, ולקבל את כל ההתראות על ההזמנות שלהם ישירות, כולל בטיחות, אבטחה (במיוחד תזכורות צ'ק-אין מקוונות ) וכל מידע על הפרעות.

״שמחים להפעיל את היוזמה החדשה שלנו Know Your Passenger שמבטיחה שללקוחות שלנו תהיה גישה ישירה ושליטה על ההזמנות שלהם״, מציין דרה בריידי, מנהל השיווק והדיגיטל של Ryanair.

״KYP מסייעת להגן על לקוחות מפני העלייה בהונאות טכנולוגיות זדוניות שונות המתבצעות בידי האקרים, עם אימות חשבון לקוח חדש ללא תשלום. תהליך האימות החד פעמי המהיר והקל הזה לוקח פחות מ-30 שניות. אימות חשבון הלקוחות החדש של Ryanair יעזור להגן על הלקוחות שלנו על ידי הבטחת שהם מקבלים גישה לתעריפים הנמוכים ביותר, יש להם גישה ישירה לניהול ההזמנות שלהם והם יקבלו מידע עדכני על טיסות ותזכורות צ'ק-אין מקוונות. KYP יחול על משתמשי חשבון myRyanair חדשים מה-8 בדצמבר 2023."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ryanair

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: