אא

SWISS: בירלנבך היא מנהלת המסחר הראשית החדשה

הייקה בירלנבך, סגנית נשיא חוויית לקוחות של לופטהנזה, תקודם לתפקיד החשוב בשדרת הניהול של חברת התעופה השווייצרית מקבוצת לופטהנזה ותחליף בתפקיד את Tamur Goudarzi Pour

Heike Birlenbach. צילום: יח״צ Swiss Heike Birlenbach. צילום: יח״צ Swiss

חברת התעופה SWISS הודיעה היום (ג׳) על שינויים בשדרת הניהול של החברה.

הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach) מונתה למנהלת המסחר הראשית של חברת התעופה ותיכנס לתפקיד ב-1 בינואר 2024. בירלנבך מכהנת מאז שנת 2021 כסגנית נשיא חווית הלקוחות של קבוצת לופטהנזה. בירלנבך, בעלת תואר שני בניהול מאוניברסיטת מקגיל במונטריאול, קנדה, אחראית בתפקידה הנוכחי על אסטרטגיית הלקוח, עיצוב חווית, שירות לקוחות ואינטראקציה דיגיטלית, יחד עם כל פיתוח מוצרים כגון עיצוב פנים של תא מטוסים. בתפקידיה הקודמים, מילאה בירלנבך את התפקיד הכפול של מנהלת המסחר הראשית של חברת לופטהנזה איירליינס וסגנית נשיא מכירות קבוצת לופטהנזה. היא החלה את הקריירה שלה בקבוצת לופטהנזה בשנת 1990 ומילאה תפקידי ניהול שונים, בעיקר במכירות ופיתוח מוצרים, בלונדון, אמסטרדם, מילאנו, מינכן ופרנקפורט.

בירלנבך תחליף בתפקיד את Tamur Goudarzi Pour שיעזוב את התפקיד לאחר 5 שנים. Tamur יישאר בלופטהנזה יהיה מעתה אחראי על חטיבת חוויית הלקוחות של קבוצת לופטהנזה ועל צוות המשימה של כלל קבוצת לופטהנזה.

בירלנבך ביקרה בארץ בשנת 2017, לרגל החלפת מנכ״לים בחברת לופטהנזה בישראל.

"אני רוצה להודות ל- Tamur Goudarzi Pourעל עבודתו הרבה והמחויבות שלו לחברה שלנו", אמר מנכ"ל SWISS, Dieter Vranckx. "הוא השיק בהצלחה את מחלקת התיירים SWISS Premium Economy וסייע בהתאוששות המהירה ממשבר הקורונה ובהחזרת מעמדה של סוויס כאחת מחברות התעופה הרווחיות ביותר באירופה. תחת הנהגתו, המשכנו בזהירות את תכנון הקיבולת לטווח ארוך שלנו וכעת אנחנו חברת התעופה היציבה ביותר באירופה. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש בקבוצת לופטהנזה".

על המינוי החדש של בירלנבך הוסיף: "אני שמח לקבל בברכה מומחית תעופה מוכחת כזו לשורותינו. היא מביאה עמה מומחיות במגוון רחב של תחומים, במיוחד בתחומי המסחר וחוויית הלקוח. היא מתאימה מאוד לצוות שלנו - לא רק מקצועית, אלא גם אישית וכעת היא תמשיך לפתח ולשכלל את המוצר שלנו במונחים של מיקוד לקוח ומרכז לקוח."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: