אא

פורצת דרך: Etihad Airways מציעה פתרונות בינה מלאכותית (AI) לשיפור הבטיחות

מוחמד אל בולוקי, סמנכ"ל התפעול של Etihad Airways: "בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. Etihad בוחנת כל הזמן דרכים חדשניות לשיפור ביצועי הבטיחות. אנו מאמינים שהשילוב של בינה מלאכותית מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכיוון הזה"

אתיחאד איירווייס. צילום: shutterstock אתיחאד איירווייס. צילום: shutterstock

Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, הפכה לאחת מחברות התעופה הראשונות שמשתמשות בבינה מלאכותית (AI) כדי לשפר את מערכות ניהול הבטיחות, ולהעלות אותן לרמה מתקדמת של תחכום. מהלך אסטרטגי זה מסמל את המחויבות של חברת התעופה לשיפור פרוטוקולי הבטיחות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

יוזמה זו היא חלק משותפות עם אוניברסיטת מוחמד בן זאיד לבינה מלאכותית (MBZUAI) להקמת תוכניות הכשרה משותפות, חקר מחקר ופיתוח פתרונות המונעים בינה מלאכותית לתמיכה ושיפור תהליכי הבטיחות המובילים בעולם של Etihad. הפלטפורמה המופעלת על ידי AI של Etihad אוספת ומנתחת נתונים כולל דוחות טיסה, תחזוקה ופעילויות הדרכה כדי להאיץ ולחדד את תהליכי הבטיחות הקיימים.

מוחמד אל בולוקי, סמנכ"ל התפעול של Etihad Airways אמר: "בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. Etihad בוחנת כל הזמן דרכים חדשניות לשיפור ביצועי הבטיחות. אנו מאמינים שהשילוב של בינה מלאכותית מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכיוון הזה ואמורה להיות game-changer בתעופה.

"על ידי אימוץ בינה מלאכותית כדי לתמוך ולשפר תהליכים מובילים בתעשייה, Etihad מוכיחה את מחויבותה להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי להבטיח את הבטיחות והרווחה המתמשכת של האורחים והצוות שלה."

מוחמד חסן אל מנסורי, סגן נשיא אסטרטגיית ויחסי ממשל ב-Etihad Airways, אמר: "אנחנו תמיד חוקרים גישות חדשניות ושותפים עם מוסדות חינוך מובילים כדי להעצים את הדורות הבאים עם חוויות מוחשיות בתעשיית התעופה. מערכת זו מונעת בינה מלאכותית היא עדות להצלחת שיתוף הפעולה שלנו עם MBZUAI ואסטרטגיה רחבה יותר לתמיכה בחזון של אבו דאבי".

באמצעות הטמעת בינה מלאכותית, Etihad משכללת את פעילותה השוטפת ומקדמת את מערכת ניהול הבטיחות שלה (SMS). גישה ממוקדת בטיחות זו מדגימה את מחויבותה של חברת התעופה לשמור על סטנדרטים מובילים בתעשייה על ידי השקעה בטכנולוגיות המשפרות ללא הרף את הבטיחות והרווחה של לקוחותיה.
מאז נחתם ההסכם עם MBZUAI ביולי 2023, חברת התעופה הכשירה חמישה מתמחים בחטיבות עסקיות שונות, כולל תפעול טיסה, הכנסות ומשאבי אנוש.

AI צילום: ShutterstockAI צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlinesetihad

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: