אא

לאחר שרוססה בכתובות אנטישמיות: שגריר ישראל בפורטוגל ביקר במשרדי חברת Stenconfer בליסבון

על רקע פעילותם הרבה בתחום בניית מסילות הרכבת הקלה בישראל, רוססו משרדי חברת Stenconfer הפורטוגלית בליסבון. השגריר הגיע לתמוך. החברה בתגובה: "נמשיך לעבוד ולעמוד לצד ישראל, גם בעתות מלחמה"

קרדיט צילום: שגרירות ישראל בליסבון קרדיט צילום: שגרירות ישראל בליסבון

לפני כשבועיים, משרדי חברת Steconfer בליסבון רוססו וסומנו בצבע אדום, על רקע פעילותם העניפה בתחום בניית מסילות הרכבת הקלה בישראל.  בעקבות כך, ביקר היום (ד׳) שגריר ישראל בפורטוגל, דור שפירא, במשרדי החברה ונפגש עם בכירים בה. 

השגריר ובכירי החברה גינו את מקרה האנטישמיות והשגריר הודה להם על התמיכה בישראל גם בזמנים קשים אלו. בפגישתם אמר מנכ"ל החברה כי ימשיכו לעמוד ולתמוך בישראל, לפעול ולעבוד עם ישראל גם בעתות מלחמה. 

חברת Steconfer הינה חברה פורטוגלית אשר מקיימת את פעילותה באירופה ובישראל, בתחום תשתיות רכבות קלות וכבדות. לחברה יש מעל ל-500 עובדים שעובדים ברחבי העולם כאשר כיום עיקר פעילותה הוא בישראל. 

מנהלי החברה סיפרו כי בשעה שחברות בינלאומיות עצרו את פעילותן בישראל בעת המלחמה, עובדי חברת Steconfer נשארו בארץ והמשיכו לעבוד בארץ לצד עמיתיהם הישראלים. 

"סימון עסקים העובדים עם ישראל הינו אקט אנטישמי החוזר על עצמו עוד מימי מלחמת העולם השניה, ואין לו מקום בעולם של היום״, ציין דור שפירא, שגריר ישראל בפורטוגל. 
אנו מעריכים את תמיכתה של חברת Steconfer ושל עובדיה הממשיכים את פעילותם גם בימים אלו של המלחמה ומקווים להמשך שיתופי פעולה עתידיים בין ישראל לפורטוגל".

קרדיט צילום: שגרירות ישראל בליסבוןקרדיט צילום: שגרירות ישראל בליסבון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: