אא

Marriott וסינגפור איירליינס מרחיבות את שיתוף הפעולה

חברת המלונאות וחברת התעופה הודיעו על הרחבת הזכאויות לחברי Marriott Bonvoy ו-KrisFlyer והטבות ייחודיות חדשות

צילום: מתוך אתר Marriott International צילום: מתוך אתר Marriott International

חברת המלונות Marriott International וחברת התעופה סינגפור איירליינס הודיעו היום (ד׳) על חיזוק השותפות האסטרטגית ביניהן, במסגרתה יורחבו הזכאויות לחברי Marriott Bonvoy ו-KrisFlyer.

החל מהיום, חברים בשתי התכניות יוכלו לנצל מסלול מואץ לקבלת מעמד עילית גבוה יותר. הרחבת שיתוף הפעולה מתווספת להטבות העברת הנקודות והמיילים הדו-כיווניות לחברי שתי התוכניות שהוכרזו בינואר 2023, ומאפשרת להם להמיר את נקודות Marriott Bonvoy שלהם למיילים של KrisFlyer ולהיפך.

ג'ון טומי, מנהל מכירות ושיווק ראשי אסיה פסיפיק (למעט סין) ב-Marriott International, אמר: "אנו נרגשים להכריז על הרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם סינגפור איירליינס, המספק לחברים ערך מוסף כדי להפיק את המרב מהנסיעות שלהם וליהנות מיתרונות הרשת הגלובלית Marriott Bonvoy המונה כמעט 8,700 בתי מלון ואתרי נופש המשתרעים על פני למעלה מ-30 מותגים שונים. זוהי אבן דרך משמעותית שלא רק מסמנת את הרחבת תוכנית התעופה הגלובלית שלנו, אלא גם את המחויבות שלנו לשפר ללא הרף את הגישה שלנו לנאמנות לקוחות".

Dai Haoyu, ממלא מקום סגן נשיא בכיר לתכנון שיווק בסינגפור איירליינס, אמר: "חיזוק השותפות שלנו עם Marriott מאפשר לחברי KrisFlyer לנצל יתרונות גדולים עוד יותר, תוך הנאה מדרכים נוספות להרוויח ולממש את הנקודות והמיילים שלהם. זה מגיע בזמן המתאים על רקע הביקוש החזק לנסיעות בינלאומיות. עם השיפור הזה, חברי KrisFlyer יכולים לצפות להזדמנויות צבירה ופדיון רבות יותר התואמות את תחומי סגנון החיים המתפתחים שלהם."

פירוט ההטבות המשופרות:

התאמה סטטוס: חברי Solitaire PPS Club, PPS Club ו-KrisFlyer Elite Gold יקבלו התאמת סטטוס ל-Marriott Bonvoy Gold, בעוד שחברי Marriott Bonvoy Platinum, Titanium ו-Ambassador יקבלו התאמת סטטוס לדרג KrisFlyer Elite Silver. הטבות הסטטוס של Marriott Bonvoy Elite עשויות לכלול שדרוגי חדרים, צ'ק-אאוט מאוחר, נקודות בונוס, מתנות קבלת פנים ועוד. הטבות הסטטוס של KrisFlyer Elite עשויות לכלול מיילים בונוס, בחירת מושבים חינם ללקוחות הטסים עם סינגפור איירליינס, גישה חינם לטרקלין, עדיפות לביצוע צ'ק-אין ועלייה למטוס, תוספת מטען ועוד.

מסלולים מואצים לשכבות חברות גבוהות יותר: חברי Marriott Bonvoy הזכאים יכולים להאיץ את שדרוג החברות שלהם ב-KrisFlyer לרמות גבוהות יותר על ידי השלמת שתיים עד ארבע טיסות עם SIA Group בתקופה של שישה חודשים. באופן דומה, חברי KrisFlyer הזכאים יכולים להשיג התאמת סטטוס מואצת עם Marriott Bonvoy על ידי שהייה של שלושה עד 10 לילות בכל תיק מלונות של Marriott Bonvoy המשתתף, תוך פרק זמן של שישה חודשים.

גישה למבצעים בלעדיים: Marriott Bonvoy ו-KrisFlyer ישיקו מעת לעת קמפיינים בלעדיים שבהם חברים יכולים לצבור גם מיילים וגם נקודות במהלך השהות במלון ובטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: marriottסינגפור איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: