אא

למרות המלחמה: ישראייר צפויה לשבור השנה את שיא כל הזמנים בתולדות החברה במספר הנוסעים

בהודעת החברה לבורסה, היא מציינת גם כי חודש דצמבר מסתמן כחודש שיא בפעילות מטוסי האיירבוס של החברה, במהלכו היא צפויה לבצע כ-30% יותר שעות טיסה בהשוואה לדצמבר אשתקד

צילום: יח״צ ישראייר צילום: יח״צ ישראייר

ישראייר מתקרבת בצעדי ענק לשבירת שיא כל הזמנים בתולדות החברה.

חברת התעופה מדווחת כי על אף המלחמה, החברה צפויה לשבור השנה את שיא של כל הזמנים בתולדות ישראייר בכמות הנוסעים שהוטסו בנתב"ג.

בנוסף, חודש דצמבר מסתמן כחודש שיא בפעילות מטוסי האיירבוס של החברה ובמהלכו החברה מתכננת לבצע כ-30% יותר שעות בהשוואה לחודש דצמבר בשנת 2022, וכ-45% יותר בהשוואה לחודש דצמבר בשנת 2019. למרות המלחמה, ישראייר צפויה לשבור שיא בכמות השעות השנתית המבוצעת באמצעות מטוסי האיירבוס.

נכון למועד זה, קצב המכירות של החברה במנוחי נוסעים דומה מאוד לשנה שיעברה כאשר נמכרו עד כה כ-38 אלף "סגמנטים" והחברה רחוקה בכ-12 אלף "סגמנטים" בלבד, מיעד השיא שהציבה לעצמה בתחילת שנת 2023 שמשמעותו להטיס מעל למיליון נוסעים בנתב"ג.

כמו כן, מחזור המכירות של החברה במהלך חודש דצמבר עומד ביעד שהציבה לעצמה בראשית המלחמה, והוא כמעט כפול ממחזור ההכנסות של החברה בחודש נובמבר.

בהודעה לבורסה של החברה נמסר: "על אף המלחמה, החברה צפויה לשבור את שיא בהיקף המכירות. למועד זה, צבר ההזמנות של החברה לקראת שנת 2023 מאוד דומה לצבר ההזמנות של החברה באותו מועד בשנת 2022. להערכת החברה, צבר ההזמנות מעיד על אמון סוכני הנסיעות והלקוחות כחברה ובהתאוששות הצפויה להגיע החל מחודש אפריל 2024".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: