אא

חברת התעופה של השנה בטקס פרסי הטייס של המזרח התיכון: Flydubai

חברת התעופה מדובאי שממשיכה לטוס לישראל גם בימים אלו, זכתה לראשונה בתואר הנחשק של The Aviator Middle East Awards. מנכ״ל החברה, גייט אל גייט התייחס לפרס: ״פרס זה מכיר במחויבות שלנו להפוך את הנסיעות לנגישות יותר ברחבי האזור, לספק את המוצר הנכון בזמן הנכון ולתמוך במרכז התעופה של דובאי״

דניאל קריסון, סגן נשיא בכיר לתפעול מטוסים ב-flydubai, מקבל את הפרס. קרדיט: Flydubai דניאל קריסון, סגן נשיא בכיר לתפעול מטוסים ב-flydubai, מקבל את הפרס. קרדיט: Flydubai

Flydubai קוטפת לראשונה את התואר הנחשק ״חברת התעופה של השנה״ בטקס פרסי The Aviator Middle East Awards לשנת 2023.

דניאל קריסון, סגן נשיא בכיר לתפעול מטוסים ב-flydubai, קיבל את הפרס בטקס שנערך אתמול בדובאי, בו השתתפו חברי מפתח בתעשיית הנסיעות והתעופה.

הפרס נבחר על ידי מומחים בתעשייה, ומעניק כבוד לחברות תעופה המפגינות מחויבות שאין שני לה לשביעות רצון הנוסעים, לבטיחות, לחדשנות ולמצוינות תפעולית באזור. 

גייט אל גייט, מנכ"ל Flydubai, התייחס לפרס: "אנו מתכבדים לקבל את הפרס "חברת התעופה של השנה" באירוע Aviator Middle East. פרס זה מכיר במחויבות שלנו להפוך את הנסיעות לנגישות יותר ברחבי האזור, לספק את המוצר הנכון בזמן הנכון ולתמוך במרכז התעופה של דובאי. הפרס הזה מגיע לכל מי שעובד קשה ב-flydubai כדי להבטיח שאנחנו ממשיכים לפרוץ גבולות ולנוסעים ולבעלי עניין שלנו על האמון שיש להם בנו".

נזכיר כי בימים אלו, Flydubai עדיין מפעילה טיסות לישראל למרות המלחמה, ואף הכפילה לאחרונה את כמות הטיסות בקו זה.

Flydubai. צילום: 123rfFlydubai. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Flydubiפליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: