אא

שיתוף פעולה חדש: אמריקן איירליינס ופיליפין איירליינס חתמו על הסכם קוד-שייר

במסגרת ההסכם, יוכלו לקוחות אמריקן איירליינס לנסוע למלינה ולחופים של סבו, ומן הצד השני לקוחות של פיליפין ייהנו מקישוריות בין לוס אנג׳לס לשבע ערים שונות ברחבי ארה״ב. אנמול בבהרגבה, סגן נשיא אמריקן: "הפיליפינים היא אחת הכלכלות הצומחות ביותר באסיה, ואנו מצפים להמשיך ולשפר את השותפות שלנו עם פיליפין איירליינס"

קרדיט: אמריקן איירליינס ופיליפין איירליינס קרדיט: אמריקן איירליינס ופיליפין איירליינס

שיתוף פעולה חדש בענף התעופה.

אתמול (ד׳), הודיעו אמריקן איירליינס ופיליפין איירליינס על הסכם קוד-שייר חדש.

למעשה, כעת יוכלו לקוחות של אמריקן לבקר במנילה ובחופים של סבו, באמצעות טיסות המופעלות ע״י פיליפין איירליינס. הלקוחות יוכלו לבקר ביעדים אלו דרך טוקיו, הונולולו וגואם. מהצד השני, לקוחות של פיליפין יוכלו לטוס דרך לוס אנג׳לס אל 7 ערים שונות בארה״ב: אטלנטה, דנבר, יוסטון, לאס וגאס, מיאמי, אורלנדו ווושינגטון הבירה, מה שמאפשר קישוריות נוחה עם השירות הטרנס-פסיפיק של פיליפין.

נכון להיום, פיליפין איירליינס מפעילה פעמיים ביום טיסות ישירות ללוס אנג'לס, טיסות יומיות לסן פרנסיסקו וטיסות שבועיות מרובות לניו יורק, הונולולו וגואם.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת פיליפין איירליינס, שתספק ללקוחותינו קישורים חלקים למנילה, הבירה והמרכז הכלכלי של האזור, ולסבו, השער לאינספור איים טרופיים עם חופים בתוליים", אמר אנמול בהרגבה, סגן נשיא אמריקן איירליינס. של בריתות ושותפויות גלובליות. "הפיליפינים היא אחת הכלכלות הצומחות ביותר באסיה, ואנו מצפים להמשיך ולשפר את השותפות שלנו עם פיליפין איירליינס".

אריק דייוויד אנדרסון, מנהל המסחר הראשי של פיליפין איירליינס הוסיף: ״שותפות זו עם אמריקן איירליינס פותחת אפשרויות נוספות עבור לקוחות הנוסעים בין אסיה לארה"ב. אנו שמחים להגשים את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו להמשיך ולבנות את הטווח הגלובלי שלנו. אנו מצפים ליצור הזדמנויות נוספות עבור מטיילים לגלות את נפלאות הפיליפינים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינספיליפין איירליינסקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: