אא

הצצה ראשונה: מרכז החדשנות החדש של אמירייטס בדובאי

ענקית התעופה מאיחוד האמירויות חושפת לראשונה את Ebdaa ("יצירתיות"), מרכז החדשנות וההייטק התעופתי שהוקם במתחם Expo 2020 בדובאי. לצד מתחם רובוטי ניסיוני, חדר מציאות מדומה ואזורי סיעור מוחות תוכלו לבקר במקום ואפילו ליהנות מגלידה וקפה שיוכנו על ידי רובוט

צילום: EMIRATES צילום: EMIRATES

יצירתיות מהמפרץ. ענקית התעופה אמירייטס חשפה היום (חמישי) את מרכז החדשנות, היצירה וההייטק שהוקם במתחם Expo 2020 בדובאי. המרכז נחנך על ידי השייח' אחמד בן-סעיד אל-מח'תום, ובכירי Emirates ו-Fly Dubai.

שטחו של המרכז החדש כ-400 מ"ר. הוא מתפרש על פני שלוש קומות, בשלוש טכנולוגיות מרכזיות: רובוטיקה, בינה מלאכותית ו-Web 3.0. בין היתר נמצא במקום אולם ה-XR המאפשר למציגים להציג באמצעים מתקדמים את תכניהם.

מעבדת הרובוטיקה והתעופה, בשיתוף עם Dubai Future Labs מדגימה פיתוח וניסויים רובוטיים, כדוגמת שירות הלקוחות הראשון המופעל על ידי AI שפותח בבית על ידי צוות הרובוטיקה, ונותן הצצה לעתיד האינטראקציה בין הרובוט לאדם.

מתחם החדשנות (צילום: EMIRATES)מתחם החדשנות (צילום: EMIRATES)

תא ה-VR יציג ציוד לביש - מאוזניות ועד כפפות אינטראקטיביות. חדר המנהלים במקום מופעל אף הוא על ידי בינה מלאכותית.

עוד במתחום הוקם אזור תצוגה לשותפות האסטרטגיות של אמירייטס, בו יועלו פרויקטים ומוצרים חדשניים שלהם שיעזרו לעצב את עתיד התעופה.

לצד כל אלה במתחם החדש הוקם בית קפה רובוטי וגלידריה רובוטית, דגם שדה תעופה עתידני-אינטראקטיבי ומתחם שיתוף פעולה לסיעור מוחות.

חונכים את המרכז החדש (צילום: EMIRATES)חונכים את המרכז החדש (צילום: EMIRATES)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: