אא

Royal Jordanian: חברת התעופה הלאומית של ירדן חוגגת היום 60 שנה

ב-15 בדצמבר 1963 המלך חוסיין המנוח השיק את חברת התעופה, והשנה חברת התעופה הירדנית מתחילה להגדיל משמעותית את הצי שלה בתוספת של 37 מטוסים חדשים

הדרימליינר של רויאל ג'ורדניאן. צילום: יח"צ הדרימליינר של רויאל ג'ורדניאן. צילום: יח"צ

היום, 15 בדצמבר 2023, Royal Jordanian (RJ), חברת התעופה הלאומית של ממלכת ירדן, חוגגת 60 שנה להקמתה, לציון תאריך השקת החברה על ידי המלך חוסיין המנוח, בשנת 1963.

מאז הקמתה החברה הציגה את עצמה שגרירה של רצון טוב וידידות לתרבויות אחרות. כעת, לפי הנחיות המלך עבדאללה, RJ, שהתקדמה מאוד והתחדשה, ממשיכה עפ"י המסורת למלא את התפקיד, עפ"י הצו המלכותי.

סגן היו"ר ומנכ"ל החברה, סאמר מג'אלי, הביע הערכה על ההתעניינות המתמשכת של ממשלת ירדן בחברת התעופה, ועל רצונה לראות אותה ממשיכה למלא את תפקידה כנושאת הדגל של ירדן, תפקיד שבאמצעותו תורמת RJ לכלכלה הירדנית כמעסיקה גדולה.

מג'אלי הדגיש שרויאל ג'ורדניאן היא אייקון לאומי שממלא תפקיד מרכזי בחיבור ירדן לעולם.החברה שואפת להצטרף לכל המאמצים הלאומיים האחרים להקרין את ירדן כיעד תיירותי ולהפוך את עמאן לשער לאזור, על ידי מתן מגוון אפשרויות ובניית רשת אזורית חזקה עם תדירות מוגברת לערים שונות.

בעתיד הקרוב החברה תרחיב את הרשת שלה לשרת 60 יעדים, ומג'אלי הוסיף כי 2023 היא נקודת מפנה בתוכנית חידוש הצי, שכן החברה החלה להציג 20 A320neo חדשים, 8 מטוסי Embraer E2 ו-9 מטוסי בואינג 787-9.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירדן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: