אא

לאחר עיכובים בשדה״ת גטוויק: הדרישה של ריינאייר

בענקית הלואו קוסט הגדולה בעולם מציינים כי העיכובים האחרונים נובעים שוב מניהול כושל של מנכ״ל NATS המנהל את התעבורה האווירית בבריטניה וזאת כ-3 חודשים בלבד לאחר כשל מערכתי שגרם ל-2,000 ביטולי טיסות של החברה ודורשים כי יפוטר או יתפטר

חברת ריינאייר Ryanair מתנצלת בפני נוסעיה על עיכובים שקרו בנמל התעופה גטוויק שבלונדון, זאת עקב מחסור בפקחי ועובדי בקרת התעבורה NATS - National Air traffic Services.
בריינאייר קוראים כעת למנכ"ל NATS, מרטין רולף, להתפטר מיידית (או לממשלת בריטניה להדיחו מתפקידו). לטענת ריינאייר השיבושים נגרמו בשל מחסור בצוותים בנמל התעופה גטוויק שבלונדון ביום חמישי האחרון (14 בדצמבר) גרם ליותר משעתיים של עיכובים בשדה״ת הלונדוני.

בריינאייר מציינים כי העיכובים האחרונים בשדה נובעים שוב מניהול כושל של מנכ״ל NATS כשלושה חודשים בלבד לאחר שהיה אחראי ב-28 באוגוסט, לכשל מערכתי שגרם ל-2,000 ביטולי טיסות.

בהודעה מיוחדת שמפרסמת ריינאייר היא טוענת כי מדובר כשלים חוזרים ונשנים שהם ייחודיים לבריטניה החוזרים על עצמם ואף ספק אירופאי אחר לא חווה את אותן כשלים שהם מנת החברה כתוצאה מהתנהלות זאת. ״הגיע הזמן שהמנכ"ל מרטין רולף יתפטר או יפוטר״, אומרים בחברת הלואו קוסט הגדולה באירופה.

מייקל או'לירי מנכ״ל ריינאייר לא חסך מילים בנושא ואמר: "זה בלתי מתקבל על הדעת שנוסעים ממשיכים להתמודד עם עיכובים עקב הניהול הכושל של NATS והעומד בראשו מרטין וולף. רק לפני 3 חודשים, כשלה המערכת שלהם אשר גרמה לעיכובים ארוכים, הסחות וביטולים למאות אלפי נוסעים וכעת נוסעים עמדו שוב בפני עיכובים של למעלה מ-2 שעות הבוקר (14 בדצמבר) עקב מחסור נוסף בעובדים. הכשלים האלו חוזרים ונשנים הינם ייחודיים לבריטניה. הנוסעים שלנו רוצים שירות טוב בבריטניה ומרטין רולף המנכ״ל מראה שוב ושוב שהוא לא יכול לספק אותו. רולף צריך ללכת ולתת למישהו מוכשר לנהל במקומו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ryanairריינאיירמייקל או'לירי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: