אא

27 טיסות יומיות ישירות מלונדון לארה״ב: הקיץ של Virgin Atlantic

חברת התעופה הבריטית תגדיל את הטיסות מלונדון הית'רו לארה"ב עם קווים נוספים לניו יורק JFK ולבוסטון והגדלת תדירות משמעותית למיאמי. הנוסעים ייהנו מהמטוסים החדשים ביותר שלה, A330neo ו-A350-1000

וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock

חברת וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) מרחיבה את טיסותיה לארה"ב, תוך הוספת קווים חדשים משדה״ת של לונדון הית'רו לניו יורק JFK וגם לבוסטון, זאת בלוח הטיסות לקיץ 2024.

הקווים החדשים מצטרפים להכרזות האחרונות של חברת התעופה הבריטית על הגדלת טיסותיה אל ומ/מיאמי מ-11 טיסות בשבוע לשתי טיסות פעמיים ביום, כל השנה ושירות קיץ עונתי חדש ממנצ'סטר ללאס וגאס.

בקיץ הבא תציע חברת התעופה מספר שיא של טיסות בין לונדון לניו יורק, עם טיסה יומית שביעית ל-JFK, ויחד עם שותפתה במיזם-דלתא תציע עשר טיסות יומיות לתפוח הגדול, עלייה של 11% לעומת לקיץ 2023.

כדחיפה נוספת לטיסה בחוף המזרחי שלה, וירג'ין אטלנטיק תפעיל גם טיסה יומית שנייה לבוסטון ויחד עם הטיסה היומית של דלתא, בוסטון תקבל שלוש טיסות מדי יום.

נוסעים של Virgin Atlantic יתנסו בטיסות בקווים החדשים של החברה הבריטית הנוצצת במטוסים החדשים ביותר של חברת התעופה, ה-A330-900neo, ו-A350-1000, ויגדילו את מספר המושבים העליונים והפרימיום ב-23%.

נוסעי מחלקה עליונה יהנו גם מהזמנת סוויטת ה-Retreat החדשנית של מטוס A330-900neo, המורכבת משתי סוויטות בחזית תא הנוסעים. הנוסעים עם השותפה ה-Joint Venture Delta יוכלו ליהנות מהמוצר החדש והמשופר שלה Delta One.

לוח הזמנים החדש של וירג'ין אטלנטיק יציע מספר שיא של טיסות לארה"ב עם ממוצע של 27 טיסות יומיות ליעדים פופולריים כמו אטלנטה, לוס אנג'לס, מיאמי, אורלנדו, סן פרנסיסקו, סיאטל, טמפה וושינגטון.

שירותים חדשים גם ישפרו את הקשרים ללקוחות, ויציעו את ההזדמנות להתחבר לערים ברחבי ארה"ב וכן ליעדים אחרים בעולם דרך לונדון הית'רו כמו בנגלורו, דלהי, מומבאי, יוהנסבורג ושנגחאי, ברחבי העולם, עם שותפת דלתא אייר שורות.

Juha Jarvinen, מנהל מסחרי ראשי, Virgin Atlantic, הגיב; "אנו נרגשים להכריז על טיסה נוספת לאזור הלב שלנו בארה"ב לקיץ 2024. "על ידי שימוש במטוסי ה-A350 וה-A339 החדשים שלנו, הנוסעים שלנו יכולים לנסוע בסטייל עם וירג'ין אטלנטיק, מכיוון שאנו מתחייבים לתפעל את המסלולים שלקוחותינו אוהבים לטוס. "עם בוסטון וניו יורק, JFK הם נתיבי נסיעות עסקיים ונופש מרכזיים, לקוחות יכולים לסמוך על וירג'ין אטלנטיק שתחבר אותם ליעדים הפופולריים הללו, מכיוון שאנו מציעים יותר הזדמנויות לטייל עם ההיצע המורחב שלנו."

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקVirgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: