אא

אמריקה סוערת: "חברת התעופה מעניקה מושב נוסף לנוסעים רחבים בחינם"

סרטון שעלה בטיקטוק מציג שיחה בין דיילת קרקע לנוסעת רחבת מימדים של חברת סאות'ווסט. על פי הסרטון, הדיילת מבטיחה לנוסעת מושב נוסף בחינם - גם אם הטיסה מלאה. האם זו מדיניות החברה?

סאות'ווסט (צילום: Shutterstock) סאות'ווסט (צילום: Shutterstock)

מדיניות חברות התעופה בנושא נוסעים רחבי-גוף היא נושא שעלה לכותרות לא פעם בעבר, בעיקר במצבים לא נעימים או בתלונות של נוסעים.

אבל סרטון שפורסם בטיקטוק על ידי המשתמשת Kimmystyled@ ששמה האמיתי הוא קימי גאריס, והגיע כבר למיליון צפיות, חושף פן אחר ומעניין של הסוגיה. הטיקטוקרית מציגה בסרטון דיאלוג בינה לבין דיילת קרקע המעדכנת אותה כי היא תקבל מושב נוסף במטוס ללא תשלום כחלק ממדיניות החברה.

"זו צריכה להיות הנורמה בתעשייה, טיסה היא תחבורה ציבורית וצריכה להיות נוחה ונגישה יותר לכל האנשים כולל אנשים שמנים ובעלי מוגבלויות", כתבה קים.

הסרטון הפופולרי עורר עניין רב, או אם תרצו סערה של ממש בענף בארצות הברית. מגיבים רבים הביעו תמיכה והודו לה על העלאת המודעות לנושא, אחרים התרעמו על כך שהם משלמים על מקום נוסף לרגליים בגלל שהם גבוהים - ושמדובר אולי באפליה מתקנת, אך לא הוגנת.

אז מה אומרת מדיניות החברה? "לקוחות ש'עושים שימוש בחלק כלשהו של המושב הסמוך', זכאים למושב צמוד ללא תשלום. סאות'ווסט משתמשת במשענות היד כקו גבול למושב, ומדיניות המידות הגדולות של החברה חלה על נוסעים שאינם יכולים להיכנס בנוחות ברוחב של מושב אחד". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאות'ווסט איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: