אא

חופשה ללא דמי ביטול: הבשורה החדשה של ״השטיח המעופף״

לאור המצב הביטחוני, סיטונאית התיירות מציעה שתי אפשרויות להזמנת חופשה ללא דמי ביטול. כל הפרטים

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

לאור המצב הביטחוני, סיטונאית התיירות ״השטיח המעופף״ יוצאת בהטבה מיוחדת ומשמעותית לטסים לחו״ל.

החברה מציעה שתי אפשרויות להזמנת חופשה ללא דמי ביטול עבור לקוחותיה:

1. אפשרות לביטול החופשה עד 21 ימים לפני היציאה. משמעות ההטבה: מתן אפשרות לצרכן להזמין חבילות נופש המוצעות באתר, אין צורך לפרט את סיבת הביטול, הצרכן יקבל החזר כספי מלא במעמד הביטול. ההטבה המוענקת בימים אלו על מנת לאפשר בביטחון ברכישת חופשות משפחתיות עתידיות לכל שנת 2024.

2. Flying Safe – לדברי החברה מדובר בשירות היחיד מסוגו בענף התיירות, המאפשר את ביטול החופשה עד 5 ימים לפני היציאה, בתוספת של 35$ לאדם. שירות זה מאפשר ביטול מכל סיבה. השירות מוצע עבור לקוחות שרוצים להזמין חופשה, ולחוש בביטחון עד מועד החופשה, גם אם ירצו לשנות את דעתם ברגע האחרון, מהלך תקדימי וחריג בענף המאפשר ״ביטחון״ כלכלי לקהל הלקוחות של החברה.

אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף: ״בימים מורכבים אלו, שהמדינה חווה טלטלה, שברון לב וימים קשים. אנו רואים את הצורך של הישראלים בהזמנת חופשה משפחתית עתידית לשנת 2024. חופשה של התאווררות ובילוי בחיק המשפחתי ואסקפיזם קטן, לרגע אחד להתנתק מהעצב שקורה במדינה ולהתאחד מחדש. זיהינו את החשש הכלכלי של הלקוחות ולכן, השקנו את ההטבות. ההטבות יעניקו ביטחון עבור הזמנת החופשה העתידית ויכולת לבטל את החופשה מכל סיבה ועם החזר כספי מלא״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השטיח המעופף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: