אא

בליגה של הגדולים: ישראייר מצטרפת לאמדאוס

חברת התעופה הישראלית מעבירה את ניהול הזמנותיה לחברת אמדאוס, מה שיקל על הטיפול בנסיעה: "מערך שמביא איתו שירות משופר לנוסעים"

מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר

בשורה לנוסעים הישראלים: ישראייר מצטרפת לחברת אמדאוס. חברת התעופה הישראלית תעביר את ניהול הזמוניתה לחברה המנהלת את ההזמנות עבור יותר מ-400 חברות ענק בעולם. הניהול יתבצע באמצעות מערכת Altéa של אמדאוס.

המערכת מאפשרת גישה נוחה לביצוע צ'יק-אין אונליין, אצל סוכני נסיעות או בשדה התעופה, כולל הזמנת מקום ישיבה, כבודה, ארוחות וכל התוספות האחרות הקיימות. בנוסף, נוסעי ישראייר יקבלו מספר PNR כבכל החברות הגדולות מה שיאפשר מתן טיפול משופר לכלל הנוסעים.

מנכ"ל אמדאוס ישראל, אבישי כהן, אמר כי "המערכת נותנת מענה לטיפול בנוסעים לכל אורך הדרך, בדיוק כמו אל על והחברות הגדולות בעולם - בריטיש איירווייס, KLM, לופטהנזה ואחרות. ישראייר ואמדאוס ינהלו מערכת שירות חדשנית ומשוכללת לנוסעים המייצרת עבורם הצעות לחוויות נסיעה מותאמות אישית. עבור החברה מדובר בדרך להתייעלות והנעה לצמיחה משמעותית בהכנסות".

עוד מוסיף כהן כי "העבודה במערכת מפשטת את עבודתם של סוכני הנסיעות, מבטיחה שכל המידע הרלוונטי הנדרש לנסיעה נאסף בבדיקות חכמות ומתקדמות, תוך זירוז הליכי הנסיעה ופישוט משימות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייראמדאוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: