אא

סערה בניו יורק: הצפות ושיבושים בנמל התעופה ניוארק

סערה משמעותית ראשונה לחורף 2023-2024 בחוף המזרחי: למרות טמפרטורות לא נמוכות יחסית, גשמים עזים פוקדים את ניו יורק. עשרות אלפים נותרו ללא חשמל ובנמל התעופה ניוארק הפסיקו לפרוק מזוודות

ניו יורק סוערת (צילום: Shutterstock) ניו יורק סוערת (צילום: Shutterstock)

גשמים בלתי פוסקים גורמים לנזקים כבדים בניו יורק ביממה האחרונה, במה שניתן לכנות סערת החורף הראשונה הפוקדת את התפוח הגדול. הרשויות פרסמו אזהרת הצפות ושיטפונות שתישאר בתוקף לאורך כל היום (שני).

באזורים היותר קרובים לחופים תושבים נתבקשו לצאת מבתיהם רק לצרכים חיוניים. נהגים רבים נתקעו בדרכים שהוצפו בניו ג'רזי, שם גם כ-40 אלף איש נותקו מרשת החשמל. בניו יורק סיטי כ-8,000 נותקו ובלונג איילנד כ-7,000.

אחד המוקדים של הסערה הוא אזור ניוארק בניו ג'רזי, שם נרשמו כמויות הגשמים הגדולות ביותר עד עתה בסערה, וכבישי הגישה לנמל התעופה ניוארק נחסמו בשל הצפות.

נמל התעופה ניוארק (צילום: SHUTTERSTOCK)נמל התעופה ניוארק (צילום: SHUTTERSTOCK)

בשל תנאי מזג האוויר הקשים בנמל התעופה ניוארק וסכנה ממשית על המסלולים, עובדי חברות שירותי הקרקע הפסיקו לפרוק מזוודות מהמטוסים. נוסעי אל על קיבלו שנחתו בניוארק בשעה 05:00 את ההודעה הזו:

"עקב מזג אוויר סוער בניו יורק, רשויות התעופה אינן מאפשרות פריקת הכבודה מהמטוס, וזו צפויה להתחיל רק בשעה 08:00 בבוקר. נוסעים עם טיסות המשך - אינכם צריכים להמתין לכבודתכם. חברת אל על תדאג להעברת המזוודות ליעד הסופי", נכתב בהודעת אל על.

בהמשך השבוע הגשמים בניו יורק יתמעטו, אך הטמפרטורה צפויה לצנוח לקראת סוף השבוע אל מתחת לאפס בשעות הלילה. בשלב זה לא צפוי שלג בשל התמעטות המשקעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקנמל תעופהסערהניוארק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: