אא

בריטיש איירווייס מתנצלת ותכלול את הסדרה "היהודית" במערכות הבידור במטוסים

נוכח המלחמה החברה הבריטית חששה להביע עמדה לצד ישראל כביכול, אך בעקבות הביקורות הגורפות החברה חזרה בה והחליטה לשלב את הסדרה במערכות הבידור

צילום: 123RF צילום: 123RF

בריטיש איירווייס החליטה לפני חודשים לשלב במערכות הבידור במטוסיה סדרה בעלת מאפיינים יהודים. עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' החליטה החברה לשקול מחדש את החלטתה וכדי לא להצטייר כנוקטת צד לטובת ישראל באמצעות "הסדרה היהודית", מצאה לנכון לא לכלול את הסדרה במערכות הבידור.

ההחלטה של בריטיש נתקלה בביקורות רבות, הן בקהילה היהודית בבריטניה, הן בישראל, והן בקרב יהודים בכל רחבי העולם. נוכח הביקורות הגורפות בריטיש חזרה בה והחליטה בסופו של דבר לשלב את הסדרה במערכות הבידור.

בתגובה לתמיהתנו על ההחלטה הראשונית ויוצאת הדופן לא לכלול את הסדרה "היהודית" במערכות הבידור בטיסות החברה, דובר בריטיש איירווייס התנצל, הודיע על שילוב הסדרה במערכות הבידור בטיסות החברה, ואף הבהיר כיצד מתקבלות החלטות בנושא.

לדבריו של דובר בריטיש איירווייס: "אנו מבינים כי ההחלטה לבחון את התוכן גרמה לטלטלה ופגיעה בקהילה היהודית, ואנחנו מצטערים על כך. זו מעולם לא הייתה כוונתנו.

אנו גאים להציע מגוון רחב של אפשרויות בידור להנאת הלקוחות שלנו ובוחנים אותן כל הזמן, תוך התחשבות באירועים עכשוויים. הסדרה תופיע במטוסים שלנו בתחילת השנה הבאה".

דובר בריטיש אף מבהיר כי תוכניות הבידור במטוסים נבדקות חודשים רבים מראש, וציין כי ההחלטה לשלב את הסדרה בעלת המאפיינים היהודים התקבלה לפני המלחמה. עם תחילת המלחמה התבקשה בדיקה של תוכן הסדרה, וכעת (כמובן, אחרי הביקורות) הוחלט כי הסדרה תשולב במערכות הבידור החל מתחילת 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: