אא

פנייה לשרה סטרוק: "בתמורה ל-75 מיליון שקל בלבד תוכלי להציל את ענף התיירות הנכנסת"

יוסי פתאל פנה לשרת ההתיישבות אורית סטרוק בבקשה שתוותר על חלק מהתוספת התקציבית של משרדה "במקום פרויקט זהויות אני מציע לך להציל חיים שלמים"

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת. צילום: יחצ יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת. צילום: יחצ

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, פרסם לא מכבר פוסט מקורי עם פנייה אישית לשרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק, עם בקשה שתוותר על חלק מהתוספת התקציבית של משרדה בסך 200 מיליון שקל שקיבלה לטובת מארגני התיירות הנכנסת.  

פתאל פתח את דבריו וכתב: "אורית היקרה (בעיקר בתרתי משמע), אני לא מכיר במסורת היהודית פסוק של: כל המציל זהות אחת כאילו הציל עולם ומלואו. אני מכיר את: "כל המציל נפש אחת - כאילו הציל עולם ומלואו" (משנה, מסכת סנהדרין, פרק ד'). אני מבקש כי בעת הזאת תסייעי להציל עולמות ממשיים, במקום פרויקט הזהויות שבאחריות משרדך. אינני מקל ראש בחשיבות שימור וטיפוח המסורת היהודית והזהות הנובעת ממנה. כפי שאמר קהלת: לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם.״

פתאל המשיך ואמר: ״עכשיו מלחמה - הצלת חיים חשובה יותר מזהות. אתמול אושר תקציב נוסף! בסך 200 מיליון ש״ח עבור שנת 2023 המסתיימת בעוד 17 יום בלבד. ברור לכל שמדובר בתעלול מילולי-בירוקרטי, ואין שום כוונה לתקציב 2023, אלא ל ״קופה קטנה״ עבור 2024, שתתווסף לתקציב 2024 שיאושר בהמשך.

לסיכום פנה לשרה בבקשה: ״בקשתנו/הצעתנו/תחינתנו: שתאפשר לך גם להגשים נדבך מעולם הערכים היהודי ששנינו מאמינים בו. במקום פרויקט זהויות אני מציע לך להציל חיים שלמים!! בתמורה ל-75 מיליון ש״ח בלבד (תמיכה לחודשים הקרובים בלבד) תוכלי להציל את ענף התיירות הנכנסת, הכולל 150 חברות ואשר נותרו בו כ-1,000 עובדים מתוך כ-2,500 ערב פרוץ המשבר. מה את אומרת? את יכולה, בפעולה אישית נועזת ויוצאת דופן, להציל חיים כלכליים (וגם את עולמם האישי) של 1,000 איש שאחראים ישירות ליצירת 40,000 מקורות הכנסה למשפחות, בעיקר בפריפריה. שנאמר אמן ונברך על נס חנוכה שבכוחך לחולל ערב חג חנוכה תשפ״ד?".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יוסי פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: