אא

אמדאוס ישראל וקבוצת פספורט למען משפחות החטופים

שתי החברות משלבות ידיים ונרתמות כדי להעלות את המודעות לחשיבות הנושא ולסייע בתרומות למען מטה משפחות החטופים

ממשיכים לתרום: אמדאוס ישראל וקבוצת פספורט בשיתוף פעולה למען משפחות החטופים.

עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל", חברת התיירות הטכנולוגית "אמדאוס ישראל" החלה בשיתוף פעולה עם ארגון "לתת", במסגרתו עובדי אמדאוס אוספים מארזי סיוע – הכוללים חבילות ביגוד, מזון והיגיינה – ומוסרים אותן באופן אישי למשפחות המפונים ולאזרחים נוספים הזקוקים לסיוע בעקבות המלחמה.

כעת, אמדאוס משלבת ידיים עם קבוצת פספורט, מדיית התיירות והתעופה, אשר פעלה מתחילת המלחמה בכדי להעלות את המודעות של הציבור לנושא ולסייע להחזרת החטופים. כשעובדי אמדאוס מסייעים למטה משפחות החטופים בכל המשימות הלוגיסטיות הנלוות לעבודת המטה. לצידם צוות פספורט ממשיך בסיקור הנושא החשוב כולל התייצבות בעצרות, ואירועי תמיכה.

רונה בטינגר דביר, מנהלת השיווק של אמדאוס: "אנו חשים שיש לנו חובה מוסרית לתרום ולסייע בתקופה הקשה והמורכבת שעוברת על כולנו. החזרת החטופים הביתה היא צו מוסרי ומשימה לאומית ראשונה במעלה. זכות עצומה עבורנו לתמוך, לחזק ולסייע למטה המשפחות בתקווה שכל החטופים ישובו הביתה במהרה".

אפרת דורון, מנכ״לית קבוצת פספורט: ״אנו רואים את החשיבות הרבה בהעלאת מודעות הציבור לנושא הכאוב והחשוב ולרתום אותו למען סיוע בהחזרת כל החטופים הביתה. חווינו עוצמה, התרגשות, דאגה, אחדות והזדהות בכל פעם שסיקרנו את העצרות ופעילויות המטה של המשפחות. כולנו תקווה כי כל החטופים ישובו הביתה בהקדם.״

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולתרום למטה החטופים.

לתרומות הקליקו כאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמדאוספספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: