אא

כ-206 אלף ישראלים ביקרו השנה ביעד האהוב

כך עולה מנתוני משרד התיירות של תאילנד לסיכום 2023. "מדובר בשיא ואנחנו מאמינים שעם סיום המלחמה ישראלים רבים יבחרו בתאילנד כמקום האידיאלי למנוחה לגוף ולנפש"

פוקט, תאילנד. צילום: 123rf פוקט, תאילנד. צילום: 123rf

206,662 תיירים ישראלים ביקרו בתאילנד מתחילת 2023 ועד דצמבר. כך נמסר מלשכת התיירות של תאילנד בישראל. מדובר בזינוק של 61% לעומת התקופה המקבילה ב-2022, אז ביקרו בתאילנד 124,246 ישראלים - זינוק ששבר את השיא שנקבע בשנת 2019 בה נכנסו לתאילנד 194,081 ישראלים.

עוד עולה מהנתונים כי התייר הישראלי הוציא בתקופה האמורה על טיול בתאילנד כ-9,750 שקל בממוצע לאדם (שהם 90,833 באט), עלייה של 10% בהשוואה לשנת 2019.

עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", חלה עצירה ירידה דרמטית הישראלים שביקרו במדינה זו, בדומה למרבית יעדי הנופש בעולם. כמו כן, המטה ללוחמה בטרור פרסם באחרונה אזהרת מסע לכ-80 מדינות סובב עולם בהן גם תאילנד, לגביה חלה אזהרת מסע בדרגת איום משולבת. על פי אתר המל"ל, לא כל תאילנד מהווה איום לישראלים. מחוזות Yala, Sungkla, Pattani Narathiwat, הנמצאים בדרום המדינה. "בדרום תאילנד מתקיימת פעילות טרור של מילציות מקומיות, בפרט במחוזות 'הדרום העמוק', הסמוכים למלזיה, בראשם עומד ארגון ה-BRN, המבצע עשרות פיגועים בשנה. לאור זאת, קיים סיכון לישראלים אשר שוהים/מבקרים במחוזות Yala, Sungkla, Pattani, Narathiwat, הנמצאים בדרום תאילנד", כך על פי המל"ל שמבהיר כי רמת האיום באזורים אלה היא רמת איום גבוהה (רמה 4) ומומלץ לא להגיע אליהם. מנגד, המל"ל לא כולל באזהרת המסע את שאר שטחי תאילנד בהם גם האיים האהובים על הישראלים.

יסמין קורן, מנהלת חברת טרנובה נציגת לשכת התיירות של תאילנד בישראל: "הקשר החם בין ישראל לתאילנד חזק מתמיד. לצערנו הרב, מעורבותם של עשרות אזרחים תאילנדים במלחמה הוסיפה צער וכאב לאבל הכללי בו אנו שרויים ויצרה שותפות גורל טרגית בין העמים. עם פרוץ המלחמה, לצד הביטולים, ישראלים שנפשו בתאילנד, הרגישו ביטחון והאריכו את חופשותיהם בתאילנד. מזה עשורים תיירים ישראלים מרגישים בתאילנד 'בבית', ואנחנו ב'טרנובה' נמשיך לטפח את תחושת הביטחון, הקשר החם והאהבה לתאילנד. אנחנו מאמינים שעם סיום המלחמה ישראלים רבים יבחרו בתאילנד כמקום האידיאלי למנוחה לגוף ולנפש ולאפשר לעצמם להתאוורר עד כמה שניתן מהמציאות שנכפתה עלינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנדהמטה ללוחמה בטרור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: