אא

סאות'ווסט איירליינס נקנסה בסכום שיא של 140 מיליון דולר ע"י משרד התחבורה האמריקאי

הקנס חסר התקדים הוטל על חברת התעופה עקב הכאוס התפעולי בתקופת חגי החורף ב-2022, שגרם ליותר מ-16,900 ביטולי טיסות, שפגעו ביותר מ-2 מיליון נוסעים

סאות'ווסט. צילום: Shutterstock סאות'ווסט. צילום: Shutterstock

סאות'ווסט איירליינס קיבלה הודעה על קנס היסטורי של 140 מיליון דולר ממשרד התחבורה האמריקאי (DOT) עקב ההתמוטטות התפעולית שלה במהלך תקופת הנסיעות בחגי החורף ב-2022. הקנס, חסר תקדים בהיקפו לחברת תעופה, מגיע כתוצאה של יותר מ-16,900 ביטולי טיסות במהלך סערת החורף, שהשפיעה על יותר מ-2 מיליון נוסעים.

שר התחבורה האמריקאי, פיט בוטיגיג, הדגיש כי הקנס מהווה תקדים ונועד לחזק את האחריות של חברות תעופה הפוגעות בנוסעים שלהן. הקנס מוטל על החברה, וזאת בנוסף להחזרים קודמים בסכום כולל של כ-600 מיליון דולר לנוסעים שטיסותיהם בוטלו.

חקירת הנושא של משרד התחבורה האמריקאי התייחסה להפרות של חוקי הגנת הצרכן, שירות הלקוחות והחזרים מיידיים לנוסעים. בנוסף לקנס, סאות'ווסט מחויבת כעת להנפיק זיכוי של 75 דולר לנוסעים הנפגעים עקב עיכובים של יותר מ-3 שעות בגלל תקלות של חברת התעופה, ומקדישה לכך 90 מיליון דולר.

סאות'ווסט איירליינס הדגישה כי היא מקבלת את ההחלטה של משרד התחבורה ומאמצת מדיניות חדשה ידידותית לנוסעים, שמטרתה לפצות לקוחות עקב שיבושים משמעותיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאות'ווסט איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: