אא

אמירייטס חוגגת: 58 צוערים סיימו את האקדמיה להכשרת טייסים של החברה

נוכח המחסור בטייסים ברחבי העולם, האקדמיה של אמירייטס הכשירה במחזור הרביעי 55 טייסים גברים ו-3 טייסות, ובסך הכול עד עתה 162 טייסים חדשים

המנכ"ל עם הטייסים החדשים. צילום: אמירייטס המנכ"ל עם הטייסים החדשים. צילום: אמירייטס

על רקע מחסור עולמי של טייסים, 58 צוערים, כולל 3 נשים, סיימו את לימודיהם באקדמיה להכשרת טיסות של אמירייטס EFTA - Emirates Flight Training Academy לאחר חודשים של אימונים קפדניים. סיום המחזור הרביעי של EFTA היה עוד ציון דרך בתעשיית התעופה של איחוד האמירויות, ובטקס החגיגי השתתפו נכבדים, בוגרים, משפחותיהם וחבריהם, והסגל והצוערים של האקדמיה.

שיח' אחמד בן סעיד אל מקטום, יו"ר ומנכ"ל קבוצת אמירייטס, העניק תעודות וקיבל את פני הצוערים המצטרפים לעולם התעופה. הוא אמר: "האקדמיה להכשרת טייסים של אמירייטס משחקת תפקיד מכריע באסטרטגיה של חברת התעופה שלנו, מטפחת את החזון של דובאי להיות מרכז תעופה בר קיימא, משיכת כישרונות מובילים ברחבי העולם ותומכת ביעדים של המדינה. הטייסים הצוערים שלנו מניפים את דגל האמירויות ברחבי העולם, מייצגים את שאיפות התעופה של האומה שלנו, תורמים ביחד לכוח העבודה של התעשייה ומרחיבים את קהילת הטייסים שלה. היום אנחנו לא רק חוגגים את הניצחונות האישיים שלהם, אלא את ההשפעה הקולקטיבית שלהם. מזל טוב לבוגרים שלנו ואני מקווה לטוס איתם בקרוב. הם יובילו את הצי שלנו אל העתיד".

פאטימה אל ג'ומלאסי, בוגרת קורס הצוערים, נשאה דברים לקהל בשם הטייסים החדשים: "היום מהווה ציון דרך משמעותי במסע האישי והמקצועי שלי, ולא יכולתי להיות מאושרת יותר לעמוד מולכם כטייסת אמירתית גאה. היום לא מדובר רק בכנפיים שזכיתי, אלא במסע שהתחלתי.

המסע היה שווה כל רגע, בזכות החוכמה של המדריכים שלנו, התמיכה הבלתי מעורערת מהמשפחות שלנו ועידוד חברינו. הזמן שלנו ב-EFTA הוקדש לא רק ללמוד איך לטוס. זה היה גם על כישורי חיים, תשומת לב לפרטים, תקשורת, שמירה על קור רוח תחת לחץ ומעל לכל, משמעת הגוף, הנפש והרגשות".

שני צוערים, איברהים אל בלושי ומייד מוחמד, זכו לשבחים על הישגיהם יוצאי הדופן ונוף חסן הוכרז כצוער החרוץ ביותר.

הבוגרים השלימו 113 שבועות של הכשרה, כולל למעלה מ-1,100 שעות של אימון קרקעי ו-270 שעות של אימוני טיסה. ב-EFTA יש כיום למעלה מ-300 צוערים הלומדים באקדמיה. עם סיום הקורס הרביעי, EFTA הפכה 162 צוערים לטייסים מיומנים ביותר עבור אמירייטס ותעשיית התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: