אא

קולקציית הבתים של מריוט נחשפת: מבית כיפה בג'ונגל ועד בית בלתי נראה במדבר

המותג Homes & Villas by Marriott Bonvoy השיק באחרונה מחדש את קולקציות הבתים שלו לעונת 2024. סגנית נשיא המותג: "עם יותר מ-130 אלף בתים ברחבי העולם, יש לנו בית לכל הרפתקה או חופשה שלווה"

צילום: Homes & Villas by Marriott Bonvoy צילום: Homes & Villas by Marriott Bonvoy

המותג Homes & Villas by Marriott Bonvoy השיק באחרונה מחדש את קולקציות הבתים שלו סובב עולם (מאתרי סקי ועד יעדי יין) לקראת עונת התיירות 2024. הקולקצייה כוללת, בין היתר, מקומות לינה יוצאי דופן: החל מבקתת כיפה בג'ונגל ועד לבית בלתי נראה במדבר.

מסקר שערך Homes & Villas by Marriott Bonvoy עולה כי מבין אלו שמתכננים לנסוע ולהזמין חופשה ב-12 החודשים הקרובים, 53% נותנים עדיפות לנוף של החוץ והטבע, 37% רוצים גישה לבריכה ו-25% מחפשים מתקני בידור באתר כמו חדרי משחקים או תיאטראות.

"אנחנו רוצים לתת השראה לחברי Marriott Bonvoy שלנו עם בתים מדהימים וראויים ביעדים המובילים שלנו. עם יותר מ-130,000 בתים ברחבי העולם, יש בית לכל הרפתקה או חופשה שלווה", אמרה ג'ניפר הסיה, סגנית נשיא Homes & Villas by Marriott Bonvoy. "הסקר שלנו גם מראה של-74% מהמטיילים הפוטנציאליים בארה"ב יש קושי בחיפוש אחר מקומות לינה לחופשה. המטרה שלנו היא להפוך את התכנון למהנה וקל, ולאורחים שלנו למצוא את המקום המושלם ליצור זיכרונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: