אא

צפו: הפארק שהוקם במקום שדה התעופה הישן של אילת

על שטח של 150 דונם, במקום בו שכן שדה התעופה המיתולוגי של אילת, הוקם הפארק - שחלקו הראשון נחנך כעת. בהמשך יוקמו במתחם גם מרכז אירועים, גלגל ענק, רכבת הרים ומתחם גלישת גלים. צפו בסיור ראשון במקום

 
כבר הספקנו לשכוח את שדה התעופה הקטן והמעולה של אילת שכבר שייך להיסטוריה. אבל למרות ההתרפקות שלנו על הנוסטלגיה, באילת מסתכלים קדימה וחונכים בימים אלה את "פארק הטרמינל" שעומד במקום בו שכן שדה התעופה ומשתרע על שטח של 150 דונם.
 
צילומים: באדיבות עיריית אילתצילומים: באדיבות עיריית אילת
חלקו הראשון של הפארק שהושלם נמצא סמוך לים, וכולל "שדרת מטוסים" מוצללת, שתי טיילות באורך 300 ו-400 מטרים, אמפי פארק וקיר מפל בגובה 6 מטרים הנשפך לבריכות אקולוגיות.
 
השלבים הבאים בפארק יכללו שוק אוכל, מתחם כנסים, מרכז ספורט, אזור הופעות וירידים, גלגל ענק, רכבת הרים, מתחמי מציאות מדומה, מתחם נינג׳ה, מתחמים מוטוריים, בריכת גלים לגולשים ועוד. הפארק השלם אמור להיפתח במרץ 2024.
 
פתיחת הפארק משלימה גם את חיבור העיר ממערב למזרח, חיבור שבין היתר נעשה באמצעות שני כבישי רוחב שנסללו לאחר פינוי שדה התעופה.
 
צילומים: באדיבות עיריית אילתצילומים: באדיבות עיריית אילת
 
יצוין כי פתיחת הפארק נעשית באחת משעותיה הקשות של אילת, עת המלונות הרבים בעיר מאכלסים אלפי משפחות של מפונים מהצפון ומהדרום בשל המלחמה.
 
ראש העיר אילת, אלי לנקרי, אמר: ״על אף סערת הרגשות בצל המלחמה, קשה שלא להתרגש מהאירוע ההיסטורי הזה, בו הופך השדה הישן לפארק חדשני ויפיפה - "הסנטרל פארק האילתי", אותו אפשר לחצות בדרך לים. במקום העוצמתי ושוקק החיים הזה, התקווה תגבר על הייאוש, הכלכלה והתרבות שלנו ישגשגו, וילדינו יתרוצצו בין שבילים ירוקים, עם שמחה בלב וחיוך על פניהם".
 
צילומים: באדיבות עיריית אילתצילומים: באדיבות עיריית אילת

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילתפארק שעשועים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: