אא

אייר פראנס מציגה: "בלט אווירי" מרהיב של מטוס A350 יחד עם מטוסי הצוות האווירובטי

מטוס A350 ה-22 של אייר פראנס ומטוסים של צוות Patrouille de Franceביצעו תצוגה חגיגית יוצאת דופן, שצולמה לסרט קצר מרהיב

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס

לסיום שנה של חגיגות, שציינו 90 שנה של אייר פראנס ו-70 שנה לצוות התצוגה האווירובטית הצרפתי, יצא סרט קצר מיוחד המציג את השניים טסים יחד ומבצעים "בלט אווירי" מרהיב.

הסרט, הכולל כמה קטעים מדהימים של אחד ממטוסי האיירבוס A350-900 החדשים של חברת התעופה, שטס במבנה עם מטוס האימון הכחול האייקוני של צוות התצוגה של AlphaJet.

הצילומים המדהימים, שצולמו בספטמבר 2023 מציגים את ה-Airbus A350-900 ה-22 של אייר פראנס, כשהוא עובר ממפעל ההרכבה של איירבוס בטולוז אל המרכז הגלובלי של החברה הממוקם בשדה התעופה פריס-שארל דה גול לפני הכניסה לשירות באייר פראנס.

לרגל המאורע, וגם לסיום שנה של חגיגות יובל לחברת התעופה הצרפתית, טסו טייסי ה-Patrouille de France Alphajets לקראת המופע האווירובטי באזור אוקסיטן לצד האיירבוס A350. עפ"י הודעת אייר פראנס, טיסת הגיבוש שתוכננה בקפידה ובכוריאוגרפיה צולמה בגובה של כ-8,000 רגל (2,500 מטר) מעל האזור הכפרי בחבל קרמארג שבדרום צרפת.

התצוגה האווירית המרהיבה, שקיבלה את שם הפרויקט "Athos A350", כללה 11 מטוסים בגדלים שונים, שפעלו במהירויות שונות, שטסו יחד ליצירת צילומים באיכות יוצאת דופן.

"נדרש חודש של הכנה ושיתוף פעולה יסודי כדי לתכנן את הטיסה הזו בת 45 דקות עד לפרטים הקטנים ביותר, תוך הבטחת רמת הבטיחות הגבוהה ביותר", אמר Eric Prévot, מנהל אירועים ומנהל משימת Athos A350.

"הסרט הזה הוא מחווה לרוח החלוצית של תעשיית התעופה הצרפתית כולה. היא גם מדגישה את המסורת הארוכה של חדשנות, המוכרת בעולם עם המומחיות והמצוינות שלה הן במגזר האזרחי והן במגזר הצבאי", אמרה חברת התעופה.

עפ"י אייר פראנס, הסרט, שהופק בתמיכת חיל האוויר והחלל הצרפתי ואיירבוס, "מעיד על התשוקה ארוכת השנים והמחויבות היומיומית של צוות אייר פראנס ומגזר התעופה כולו להפגין את השפעתה של צרפת ברחבי העולם".

מטוס האייר פראנס A350 המעורב בצילומים הוא האיירבוס A350-900 ה-22 שמצטרף לצי אייר פראנס, ואחריו כבר הצטרפו לצי ארוך הטווח של החברה שלושה מטוסים נוספים מהסוג. קבוצת אייר פראנס-KLM הזמינה בסך הכל 90 מטוסי A350 בגרסת נוסעים ומטען כדי להחליף מטוסים רחבים ישנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: