אא

אל על מעריכה: "התוצאות העסקיות לרבעון הרביעי יהיו טובות יותר מהערכות המוקדמות"

לאחר שנותרה כמעט בודדה בזירה ליעדים רבים, בחברה מציינים בנוסף בדיווח מיוחד לבורסה: "חלה עליה משמעותית בהיקף פעילות המטענים בין אם בבטן מטוסי הנוסעים ובין אם במטוסים ייעודיים של החברה ובנוסף חלה ירידה משמעותית במחיר הדלק הסילוני"

אל על (צילום: עידו וכטל) אל על (צילום: עידו וכטל)

אל על בהודעה חריגה הערב (רביעי) לבורסה, מציינת כי תוצאות החברה ברבעון הרביעי של 2023 צפויות להיות טובות יותר מכפי שהעריכה בתחילה.

המלחמה שיפרה את פעילותה של החברה, שנותרה כמעט בודדה בזירה ליעדים רבים, לאור הפסקת טיסות החברות הזרות.

 "בדבר השפעות המלחמה על החברה וכן בהמשך לישיבת הדירקטוריון שהתקיימה ביום 20 בדצמבר 2023, החברה נוקטת בפעולות מסחריות, פיננסיות ומבצעיות שונות, על מנת להמשיך ולהתמודד עם השפעות המלחמה על החברה. בתוך כך ולאור התגברות הביקושים לטיסות החברה, התאימה החברה את לוח טיסותיה ובין היתר הוסיפה טיסות ליעדים שלהם ביקושים גבוהים. כמו כן, חלה עליה משמעותית בהיקף פעילות המטענים בין אם בבטן מטוסי הנוסעים ובין אם במטוסים ייעודיים של החברה. בנוסף, חלה ירידה משמעותית במחירי הדלק הסילוני".

עוד מוסיפה אל על: "בהמשך לאמור, מעריכה החברה כי תוצאותיה העסקיות לרבעון הרביעי לשנת 2023, יהיו טובות יותר מהערכותיה המוקדמות של החברה כפי שפורטו בדיווחים הקודמים".

אל על סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות בסך 696 מיליון דולר, עם רווח תפעולי של 172 מיליון דולר ורווח נקי של 52 מיליון דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלבורסה לניירות ערך בתל אביבבורסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: