אא

Cyprus Airways ו-Aegean Airlines חתמו על שיתוף פעולה ארוך טווח

לחברות הקפריסאית והיוונית יש כבר הסכם קוד שייר מקיף, ומעתה גם הסכם ACMI (Aircraft, Crew, Maintenance, and Insurance) , במסגרתו סייפרוס איירווייס מחכירה שני מטוסי איירבוס A320 ל-אג'יאן בחכירה רטובה

סייפרוס איירוויס. צילום: Shutterstock סייפרוס איירוויס. צילום: Shutterstock

בהמשך לשיתוף הפעולה בהסכם קוד שייר, עליו חתמו שתי החברות בחודש יוני האחרון, Cyprus Airways ו-Aegean Airlines חתמו על שיתוף פעולה מורחב ארוך טווח במסגרת הסכם ACMI (Aircraft, Crew, Maintenance, and Insurance). ההסכם נכנס לתוקף מיידי וסייפרוס איירווייס תחכיר שני מטוסי איירבוס A320 לאג'יאן בחכירה רטובה (כולל הצוותים).

המטוס הראשון צפוי להצטרף לצי של Aegean כבר החודש, והמטוס השני יצטרף בסוף מרץ 2024.

הסכם זה יאפשר לסייפרוס איירווייס להרחיב את הצי ורשת הפעילות במידת הצורך ולהפיק תועלת מיתרונות הגודל של השותפות עם אג'יאן, תוך שהיא מספקת לה גם אמצעי להגדלת הקיבולת ביעילות.

פול סייס, מנכ"ל סייפרוס איירווייס, הביע שביעות רצון משיתוף הפעולה המעמיק, והצהיר כי שיתוף הפעולה עלה לשלב הבא של עבודה הדוקה עם אג'יאן ברמה המבצעית.

השותפות צפויה לחזק את הסינרגיה בין שתי חברות התעופה ולשפר את איכות המוצרים והשירותים המוצעים ללקוחות. חברת Zela Aviation השותפה בהנחיית הפרויקט ובטיפוח שיתוף הפעולה הדגישה את ההשפעה החיובית של ההסכם על החברות והלקוחות שלהן, וציינה כי המהלך עולה בקנה אחד עם המגמות שבהן חברות תעופה בוחנות שותפויות כדי לייעל את המשאבים, להפחית עלויות ולהסתגל לשוק התעופה המתפתח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סייפרוס איירווייסאג'יאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: