אא

לאכול עם המקומיים בלוס אנג׳לס: 5 המלצות שוות, טעימות ונסתרות בעיר המלאכים

ברשימה זו לא תמצאו מסעדות באיזורי תיירות הומי אדם. בחרנו עבורכם מקומות מסעדות ומקומות נסתרים לנשנש, כאלו שהמקומיים בלוס אנג׳לס אוהבים לבקר באופן קבוע, כך שקיים סיכוי לא קטן שתיתקלו בלא מעט מהמפורסמים שגרים בסביבה. בתיאבון 

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לוס אנג׳לס היא אימפריה קולינרית עם אלפי מסעדות ובתי קפה. מחוז לוס אנג׳לס, המאוכלס ביותר בכל ארצות הברית בו גרים כ-10 מליון תושבים שהגיעו אליה מכל קצבות תבל והביאו איתם מגוון גדול של מאכלים.

ברשימה זו לא תמצאו מסעדות באיזורי תיירות הומים או רשתות גדולות, אלא אוכל טוב באווירה ייחודית ומיקומים שונים ונסתרים שהמקומיים בלוס אנג׳לס אוהבים לבקר באופן קבוע, כך שקיים סיכוי לא קטן שתיתקלו בלא מעט מהמפורסמים שגרים בסביבה ורוצים לקפוץ לנשנש משהו טוב ליד הבית. 

Layla Bagels

כולם בוודאי מכירים את הניו יורק בייגל. אז ללוס אנג'לס יש את הגרסה המערבית של המאכל, אולי הכי אמריקאי שיש. המקום, שנפתח לא מזמן נמצא בסנטה מוניקה ברחוב ראשי ומגניב שכמעט ולא מוכר על ידי תיירים. נראה כאילו לקחו שם את הבייגל הפשוט של ניו יורק ושפכו עליו אבק כוכבים.

כתובת: Santa Monica, 1614 Ocean Park Blvd 

Shutterstock בייגל אמריקאיShutterstock בייגל אמריקאי

Gjusta

למרות שנמצא ברחוב נסתר בווניס, אין מקומי שלא מכיר ואוהב את המקום הזה, בו תמצאו שילוב של מאפיה עם ברסרי ומקומות ישיבה באווירה שלא תרצו לצאת ממנה. מגוון גדול של מאפים, מתוקים ועוד שהכל נעשה במקום וכמובן קפה מצוין.

מומלץ לפתוח שם את הבוקר אם אתם באיזור.

Shutterstock /VeniceShutterstock /Venice

כתובת: Venice, 320 Sunset Ave 

Mr Shilohs

ביסטרו כשר בעיר עם מנות נפלאות. מפורסם בזכות הבשרים אבל לא רק. מהמסעדות הכשרות שגם שלא שומרי כשרות מעדיפים לחזור אליה, כך שאין עוד מה להוסיף.

אחד הדברים שאני הכי אוהב באיזור הזה, שברחוב פיקו קיימות עוד עשרות רבות של מסעדות ומקומות כשרים מכל סוג שיש ולשמור על איכות כזאת תקופה ארוכה זו משימה לא פשוטה כלל.

כתובת: 

 Los Angeles, 8939 W Pico Blvd

Fisherman's outlet 

באחד האיזורים היותר מוזנחים של הדאונטאון, פועלת למעלה מ60 שנה מסעדת פועלים שמתמחה בדגים טריים. תעשו לכם טובה ואל תפספסו המקום אם אתם אוהבים דגים. את האיכות תרגישו עוד לפני שהזמנתם, כשהתור הארוך מתחיל מהרחוב.

שעות הפעילות של המקום קצרות והמקום נסגר ב14:30. אם אתם לא רוצים להמתין זמן רב, מומלץ להגיע לפני 12 או ממש לקראת הסגירה. אל תוותרו על מנת מאהי מאהי שלהם.

כתובת: Los Angeles, 529 S Central Ave 

ShutterstockShutterstock

The Red Dot Vegetarian Kitchen

כשעה נסיעה צפונית מהעיר על כביש 5, יש מקום קסום שנקרא Frazier Park והוא שונה לגמרי מכל האיזור. עד כדי כך שונה, שיש ימים שהטמפרטורה בעיר היא 25 מעלות, אך תצנח לאפס כשתגיעו לשם. במקום זה שוכנת מסעדה קסומה עם מגוון רכב של אוכל טוב שגם מותאם לצמחוניים/טבעוניים שבנינו. במסעדה מכינים את המנות רק לאחר ההזמנה ולכן קחו בחשבון לזמן המתנה ממוצע של 45 דקות גם אם המקום לא עמוס. והאמת שזו עוד סיבה להגיע וליהנות מהאווירה השקטה והמיוחדת ואוויר ההרים בזמן שאתם מחכים להזמנה שלכם. אם בא לכם לצאת מהעיר ולשנות אווירה, או רק ליהנות מאוכל טוב ואוויר נקי זה המקום בשבילכם. רק אל תשכחו לקחת איתכם בגדים חמים, גם בקיץ.

כתובת: Frazier Park, 3221 Mount Pinos Way

Shutterstock/ Fraizer ParkShutterstock/ Fraizer Park

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותלוס אנג'לס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: