אא

לואו קוסט לניו יורק: מ-247$ לכיוון

חברת הלואו קוסט Norse Atlantic משיקה קו חדש בין ניו יורק JFK לאתונה במחירי מבצע שעומדים על פחות ממחצית מהחברות הסדירות. כל הפרטים והמחירים

מטוס Norse (צילום: Shutterstock) מטוס Norse (צילום: Shutterstock)

לואו קוסט לניו יורק. חברת התעופה Norse Atlantic מנורבגיה הודיעה היום (ו') על פתיחת קו ישיר חדש בין נמל התעופה JFK בניו יורק לנמל התעופה הבינלאומי של אתונה החל מסוף חודש מאי 2024.

הקו העונתי שיפעל בין 30 במאי ל-26 באוקטובר 2024, מוצע במחירי התחלה של 247$ לכיוון, כולל מסי נמל. מחירי טיסות החזור מניו יורק לאתונה מתחילים בכ-390$ המסתכמים ל-637$ לטיסת הלוך ושוב.

יצוין כי מדובר בטיסת לואוקוסט עם שירות מינימלי וללא מטען פרט לתיק גב קטן. טרולי למטוס בתוספת 45$, משלוח מזוודה עד 15 ק"ג בתשלום של 60$, עד 23$ ב-75$ ועד 32 ק"ג ב-170$ לכיוון.

על פי הודעת החברה המטרה המרכזית של הקו היא לשרת את הקהל האמריקני, המגלה יותר ויותר בשנים האחרונות את יוון ואת האיים במדינה ומעדיף לעשות זאת בטיסה ישירה. יצוין כי טיסות החברות הגדולות נמכרות במחיר גבוה מפי 2 ממחיר זה,  אך כוללות משלוח מטען וטרולי למטוס.

טיסות Norse מתבצעות במטוסי דרימליינר 787, בשתי מחלקות - תיירים ופרימיום,

ביורן תור לארסן, מנכ"ל ומייסד Norse Atlantic אמר כי "אנו נרגשים לפתוח את מכירת הכרטיסים בקו ניו יורק-אתונה. ההשקה הזו מוכיחה את מחויבותנו לספק את כל צרכי הטיולים של נוסעינו. אנו מאמינים שהקו לא ישרת רק את הנוסעים לחופשה ביוון אלא גם את אנשי העסקים בשני צדי הקו".

יוהנה פפדופולו, מנהלת אגף התקשורת של נמל התעופה באתונה אמרה כי "זוהי התפתחות מדהימה עבור נמל התעופה שלנו, עבור העיר שלנו ועבור המדינה. ארצות הברית היא אחד השווקים המתפתחים ביותר עבור חופשות ביוון, בייחוד בשנה האחרונה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןניו יורקאתונהלואו-קוסטJFKNorse Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: